CRM-система для СТО
Станція технічного обслуговування
10+ осіб у професійній команді
10+ осіб у професійній команді


10+
Команда
250+
Кількість машин, що обслуговуються на місяць
3
Роки досвіду
Задача
Розробити CRM систему (СТО)
для автоматизації процесів
для автоматизації процесів




Проблема
Неефективний документообіг та
Управління
Управління

Робота з Excel
Менеджери вели облік клієнтів у таблиці Excel, рахунки клієнтів редагувалися в Word, записуючи туди дані вручну. Облік заробітної плати, закупівлі у постачальників також велися в таблицях Excel, що не створювало проблем на перших етапах роботи.
Що потрібно було виправити
З розширенням СТО замовник зрозумів, що менеджери просто втрачають інформацію, не встигають записати її до таблиць та часто помиляються. Вирішили автоматизувати процес.
Подробиці
Сторінки продуктів та замовлень




Аналізуємо
Архітектура CRM системи СТО
Дашборд
Платежі
Диспетчер завдань
Продукти
Клієнти
Налаштування
Витрати
Мої завдання
Всі продукти
Усі клієнти
Тип роботи
Дохід
Командні завдання
Новий продукт
Новий клієнт
Провайдери
Новий продукт
Накладні/Витрати
Закупівля та продаж товарів за накладними

Функціональність
Спрощуючи роботу СТО
Ми робимо Бізнес прибутковим
Ми робимо Бізнес прибутковим

Продукти
Включає кількісний облік, прийом рахунків-фактур від постачальників, продаж товарів, списання запчастин під час виставлення рахунків-фактур для клієнтів.
Клієнти
Список клієнтів із історією обслуговування. У системі список клієнтів використовується при формуванні накладних та при виставленні рахунків.
Фінанси
Формування invoice для клієнта, при цьому клієнта можна вибрати зі списку або ввести нового і він додасться до списку "клієнтів" автоматично. Менеджер прикріплює документ до майстра, для звітності та автоматичного нарахування заробітної плати наприкінці місяця (заробітна плата – це відсоток від закритих накладних). Автоматично генеруються PDF накладні для друку. Також сюди можна віднести сторінки бухгалтерії, де знаходиться вся інформація про фінанси за весь період. У системі реалізовано розділ “витрати” куди менеджер може вносити непередбачувані витрати, на формування правильної звітності наприкінці дня.
Налаштування
Гнучкі налаштування дозволяють керувати користувачами, додаванням постачальників, майстрів, редагування форми для накладних, види робіт та інше.
Комунікація
Ефективне спілкування допомагає
Визначити завдання краще
Визначити завдання краще
Комунікація
Щоб з'ясувати, як зробити ефективну роботу СТО, менеджмент клієнта та спеціалісти копанії Asabix провели кілька індивідуальних зустрічей, на яких ми створили структуру та беклог проекту. /div>
Схвалення
Ми детально обговорили функціональність кожної функції, тому робота виконується, коли система відповідає на всі запити користувача відповідно до функціональності, що обговорювалась.

Завдання
CRM-система для автоматизації процесів
Інженерна справа
Інженерна справа




Фінанси
Ефективне управління допомагає
структурувати фінансову звітність
структурувати фінансову звітність
Формування рахунку для клієнта, при цьому клієнта можна вибрати зі списку, а можна ввести нового, і він буде автоматично доданий до списку клієнтів.
Менеджер прикріплює документ до майстра для звітності та автоматичного розрахунку заробітної плати наприкінці місяця. Рахунки у форматі PDF для друку створюються автоматично.

Дашборд
Прозоре управління командою
Прибутковий Бізнес
Прибутковий Бізнес

Комунікація
Відображає витрати та доходи за поточний день, каса за поточний місяць, загальна каса, загальний прибуток та чистий прибуток за поточний місяць. Додатково виводиться список записів та блок із завданнями на сьогодні, завтра і так далі (на кшталт дошки зі стікерами, де менеджер може зазначити, що йому потрібно зробити). Також побудовано графіки з фінансовими показниками та кількість обслужених автомобілів.
Подробиці
Сторінки продуктів та замовлень




Результат
Чіткий, швидкий та прозорий процес –
для всіх учасників у команді СТО
для всіх учасників у команді СТО
Переваги для клієнта
У будь-який момент власник бізнесу може увійти в систему CRM для СТО і бути в курсі всіх процесів і прогресу в компанії. Він може перевіряти не тільки ефективність роботи членів команди, але також прибуток та фінансову частину бізнесу всебічно
Переваги команди
Члени команди мають більше часу на роботу, щоб не боротися з Excel, намагаючись не помилитися. Автоматизований процес документування допомагає зробити хід роботи зрозумілим та прозорим для всіх.
Потрібен подібний
проект? Давайте обговоримо!
проект? Давайте обговоримо!
Не соромтеся звертатися до Asabix, якщо у вас є ідеї для співпраці напишіть нам прямо зараз
на емеїл ask@asabix.com або зателефонуйте за тел.: + 38 (096) 880 99 00. Будемо раді обговорити ваш проєкт!
Готові відповісти на всі ваші запитання.
Бажаємо чудового настрою :)
Бажаємо чудового настрою :)
Зв'яжіться з нами
#0013
Готові Розпочати? Повідомте нас про це!
Email:
Адреса:
Україна, Житомир
вул. Вітрука 9в
Пн-Пт 9.00 - 19.00
Зв'яжіться з нами
#0000
Залишилися запитання?
Опишіть свою проблему, заповніть форму нижче та наші спеціалісти допоможуть Вам!