img
scroll
#

Наш досвід: ресторанна справа та доставка їжі

Uk Ru En
Стаття
#0002

У роботі закладу громадського харчування, особливо якщо він популярний, дуже важлива систематизація замовлень та пропозицій. Без інтерфейсу, зручного для клієнтів та співробітників, та зрозумілої схеми товарного обліку не вдасться організувати швидке та якісне обслуговування. Компанія ASABIX – професіонали в галузі створення сервісів для компаній, що працюють у галузі ресторанної справи та доставки готових страв.

Delivery Gloovo

Можливості та переваги розробки сайтів для ресторанів

Система керування контентом повинна відповідати завданням та швидко розв'язувати проблеми користувачів. Потенційний замовник піде до іншого постачальника послуг, якщо сайт служби доставки буде працювати повільно, надавати мало інформації та не розраховувати знижки онлайн. Клієнтам важливі інтуїтивно зрозуміла навігація, зручний кошик із можливістю редагування вмісту, оперативна обробка звернень. Конкуренція на ринку готової їжі висока, і від оптимізованості онлайн-сервісів залежить кількість замовлень.

Ключові завдання

Покращення та прискорення роботи сайту ресторану – основне, над чим ми працювали. У рамках спільних проектів вирішувалися такі питання:

  1. створення різних каталогів для кожного міста, яке обслуговується, щоб клієнт не міг заплутатися та оформити замовлення помилково;
  2. реалізація програми лояльності (бонуси, акційні пропозиції, розрахунок зниження вартості як реального часу, кешбек, персональні знижки);
  3. розробка зручного Особистого кабінету користувача з авторизацією за номером телефону, де можна бачити історію замовлень, застосовані знижки, персональні пропозиції, власну вигоду від послуг компанії;
  4. створення розділу «Кошик» з додатковими опціями – додаванням спеціальних інгредієнтів до вибраної страви, вибором бажаного часу відкладеного візиту кур'єра, функцією онлайн-оплати.

Синхронізація із сервісами для ресторанів

Необхідно не тільки створити інтерфейс користувача і налагодити облік, але й організувати спільну роботу з іншими корисними проектами. У нашому випадку це:

  1. Glovo та Rocket — кур'єрські служби, що працюють у різних країнах і дозволяють відстежувати пересування кур'єрів через програму на телефоні;
  2. система автоматизації ресторанів ІІКО.

IIKO відповідає за всі процеси, що відбуваються на території закладу громадського харчування: прийом замовлень, застосування персональних та акційних знижок, облік користувачів та продуктів, швидку обробку та класифікацію звернень.


В результаті нашої роботи клієнти отримали швидке та якісне обслуговування, а менеджери закладів — зручну схему роботи із замовленнями на харчування, яку можна легко освоїти в лічені години. Друга перевага — аналітика, сумісна з програмним забезпеченням закладів харчування, яка демонструє результати роботи.

Сайти з доставки їжі для наших клієнтів

Ми брали участь у розробці проектів:

  1. yaponahata.com (приготування суші та ролів у Києві та інших українських містах);
  2. shashlikyan.ua та sezamfood.com.ua (східна кухня та шашлик, мережа закладів та виїзд кур'єра по Києву).

Були реалізовані корзина користувача, система обліку персональних знижок, бонусні програми, поділ каталогів. Кожному замовнику надається власний Особистий кабінет, де можна дізнатися необхідну інформацію без звернення безпосередньо в диспетчерську службу ресторану. Менше людей почало консультуватися у менеджерів (тепер дані доступні онлайн). Внаслідок зниження навантаження на персонал з'явилася можливість обробляти замовлення оперативніше, зменшився ризик помилки.


Розробка сайту з доставки їжі вимагає досвіду, знання нюансів, розуміння, які слабкі місця та помилки часто присутні у сфері обслуговування клієнтів. Веб-розробники повинні знати схему зсередини та вміти поставити себе на місце замовника, щоб створити продукт, який по-справжньому вирішуватиме поставлені завдання.

Блог
#0002
Статті, які можуть вас також зацікавити
Реалізація структури бази продуктів з сервісу sql-ex.ru з підтримкою Doctrine2
Розширюйте проект на міцній основі з використанням вбудованого функціоналу Doctrine2, спробуйте додати свої класи і таблиці. Характеристика бази продуктів
Поради щодо підключення до сервісу API ShipStation
Поради щодо підключення до сервісу API ShipStation
Використовуйте API ShipStation як агрегатор для вашого сервісу, а такж як відмінний інструмент для економії коштів на відправленнях посилок. Опис особливостей сервісу
Ключові відмінності між Laravel і Symfony
Ключові відмінності між Laravel і Symfony
Який з двох фреймворків Laravel чи Symfony вибрати для реалізації проекту? Під які конкретні потреби використовувати той чи інший фреймворк? Характеристика функціональних можливостей фреймворків
Особливості впровадження принципів SCRUM в нашій компанії і їх ефективність
Впровадження методів управління проектами SCRUM в нашій компанії, які використовують принципи і артефакти, результати застосування в спектрі ефективності використання трудових і часових ресурсів.
Зв'яжіться з нами
#0013
Готові Розпочати? Повідомте нас про це!
Телефон:
Адреса:

Україна, Житомир
вул. Вітрука 9в

Пн-Пт 9.00 - 19.00

Зв'яжіться з нами
#0000
Залишилися запитання?
Опишіть свою проблему, заповніть форму нижче та наші спеціалісти допоможуть Вам!
Обов'язкове поле
Обов'язкове поле
Обов'язкове поле
Обов'язкове поле