Высоконагруженная CRM для логистической компании SkladUSA - Изображение №1
01

Высоконагруженная CRM для
логистической компании SkladUSA

Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №5
  • UI/UX Design
  • Front-end
  • Back-end
  • QA
  • Support
Лютий 2021 - Вересень 2022
ПРОЄКТ
CRM для компанії
зі складами в США,
Великобританії, Польщі та Україні
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №6
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №7
РЕЗУЛЬТАТ
Мету досягнуто —
ми побудували нову систему
10560+
Годин роботи back-end
6400+
Годин роботи front-end
230+
Годин проєктування та дизайну
ПРО ПРОЄКТ
Деталі проєкту та
склад команди розробки
Компанія
SkladUSA - це американсько-українська компанія, яка спрощує підприємцям з України та ЄС процес реалізації своїх товарів на світових маркетплейсах, таких як Amazon, eBay, Etsy та інші.
Компанія пропонує повний спектр логістичних послуг, включаючи відправлення, зберігання, обробку товарів на складі в США, а також прийом платежів.
Основні послуги SkladUSA:
  • Консолідовані замовлення - консолідація передбачає одночасну обробку великої кількості товарів, що істотно заощаджує час, гроші та зусилля при доставці.
  • Експрес-доставка в будь-яку країну світу зі знижками від перевізників.
  • Приймання оплат з PayPal та кредитних карток.
  • Здійснюється переказ коштів у доларах без конвертацій на банківські рахунки та рахунки Payoneer.
  • FBM Fulfillment - клієнти можуть зберігати, пакувати та відправляти товари покупцю, користуючись послугами компанії.
  • FBA Prep-Center - можливість реалізовувати свій товар на Amazon за допомогою FBA преп центру.
  • Опрацювання повернень.
Опис процесу
Компанія ASABIX протягом декількох років здійснювала технічну підтримку проєкту SkladUSA на фреймворку Symfony (Sonata).
В результаті високого навантаження на проєкт, бажання розробити абсолютно новий дизайн та необхідності впровадження нового функціоналу, замовником було поставлено завдання перезапустити проєкт з новою структурою та дизайном, використовуючи основний стек технологій Laravel+VueJS останніх версій.
Команда:
  • Керівник проєкту;
  • Дизайнер;
  • Project Manager;
  • Back-end розробники;
  • Front-end розробники;
  • QA спеціалісти.
ХРОНОЛОГІЯ РОЗРОБКИ ПРОДУКТУ
Етапи проєкту
Визначення потреб
Прототипування та дизайн
Розробка
Обговорення дизайну
Прототипування
Визначення потреб
Дизайн
Документація
Розробка
(back-end та front-end)
Власне API
Підключення зовнішніх API
Тестування
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №8Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №9
ВИГЛЯД ТАБЛИЦЬ
Замовлення FBM
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №10
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №11
АДАПТИВНІСТЬ
Консолідаційне замовлення
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №12
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №13
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №14
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №15
ЗАВДАННЯ ASABIX
Функціонал системи
Товари:
  • Створення товарів.
  • Ведення кількісного обліку товарів: прийом, списання, утилізація.
  • Можливість резервування товару під замовлення та відстеження кількості продукції, яка зараз в дорозі на склад.
  • Логування всіх операцій щодо руху товарів по складу.
  • Інвентаризація
  • Автоматичне присвоєння UPC коду товару.
  • Автоматична генерація маркувань.
  • Можливість сканування товарів.
  • Виставлення рахунків за певний термін зберігання товару на складі.
  • Переміщення товарів.
  • Зберігання товарів на полицях, в рядках та комірках.
Фінанси:
  • Можливість приймати платежі через PayPal, Authorize.net та Braintree (в тому числі за допомогою Google Pay та Apple Pay) на ваш рахунок в системі, з урахуванням комісій платіжних систем та загальних або персональних комісій користувача SkladUSA.
  • Переказ коштів на будь-який з напрямків: банківська карта, приватний підприємець, Payoneer, Wise та інші.
  • Розроблені модулі для прийому платежів та замовлень з WooCommerce, OpenCart та Shopify.
  • Звіти та бухгалтерський облік.
  • Можливість оформлення повних або часткових повернень через PayPal.
  • Користувачі мають змогу створювати скарги в PayPal. Кошти будуть заморожені на рахунку на період вирішення проблеми.
  • Виставлення та списання рахунків.
DHL, FedEx, USPS, APC, DPD, GLS, PostNL та інші
Клієнти можуть створювати документи для відправлення будь-якою службою безпосередньо в кабінеті системи, отримуючи вартість посилки, трек-номер і супутні документи. Крім того, користувач може викликати кур'єра до дверей.
Amazon, Ebay, Etsy
Підключено API трьох найбільших маркетплейсів. Кожен клієнт має можливість отримувати замовлення з будь-якого маркетплейсу на свій акаунт і на основі цього формувати відправлення. Після оброблення відправлення командою SkladUSA трек-номери автоматично будуть додані за допомогою API до замовлення на самому маркетплейсі.
Etsy:
  • Можливість створювати, видаляти та редагувати лістинги Etsy через API в акаунті SkladUSA.
  • Імпорт лістингів з Etsy через акаунт SkladUSA в магазини WooCommerce та OpenCart.
Статистика:
  • Відстеження статусу посилок.
  • Відображення проблемних посилок (які в дорозі більше 14 днів).
  • Статистика доставки за часом (різними перевізниками протягом різних періодів).
Загальний функціонал:
  • Баланс.
  • Користувач може створювати суб-користувачів.
  • Калькулятор доставки.
  • Створення та підключення магазинів.
  • Можливість відправки SMS.
  • Промокоди.
  • Мультипошук
  • Онлайн сповіщення в системі.
ІНШІ СТОРІНКИ
Фінанси, статистика доставки,
створення суб-користувача та інші
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №16
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №17
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №18
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №19
ДОСВІД КОРИСТУВАЧА
Архітектура додатку
1. Авторизація
1. Увійти
Логін
  • через
    Facebook
Пароль
  • Забули
    Пароль
Погодження з Правилами та Умовами
2. Зареєструватися
Персональна інформація
  • Ім'я
  • Прізвище
  • Пароль
  • Телефон
  • E-mail
Місцезнаходження
  • Адреса
  • Місто
  • Країна
  • Поштовий індекс
Деталі облікового запису
2. Панель управління
Сповіщення
Поповнити баланс
Калькулятор доставки
1. Замовлення
Експрес
  • DHL
  • FedEx
Консолідація
  • В США
  • В Європу
Замовлення FBM
  • Консолідаційне замовлення
  • Зі складу
Замовлення FBA
Відвантаження на склад
  • Самостійна відправка
  • Повернення доставки
2. Фінанси
Транзакції
  • PayPal
  • Authorize
  • Braintree
Власні лістинги
  • Активні товари
  • PayPal кнопка
Повернення коштів
Виведення коштів
PayPal скарги
3. Склад
Товари
  • Додати новий
  • Термодрук
Звіт про товар
  • В дорозі
  • Отримано
  • Відправлено
  • Зарезервовано
Утилізація товарів
4. Проблеми
Посилка 14+ днів
  • DHL
  • FedEx
  • UPC
  • інші
Подати скаргу
  • Додати нову
  • Редагувати
Мої повернення
  • Видалити
  • Відправити на склад
  • Повторно надіслати клієнту
  • Повернути в Україну
5. Доходи та витрати
Звіт про прибуток
Звіт про доставку
Витрати
6. Налаштування
Облікові записи
  • Всі облікові записи
  • Особисті (Україна)
  • Особисті (Світ)
  • Бізнес
  • E-mails
Магазини
  • Etsy, eBay
  • Amazon, Shopify
  • OpenCart, Woocommerce
  • Tilda та інші
Суб-користувачі
  • Додати нового
Модулі
  • OpenCart
  • Tilda
  • Woocommerce
Профілі
  • Упаковка
  • Товар
  • Витрати
7. Статистика
Статистика Доставки
  • DHL
  • FedEx
  • USPS
  • APC
Дашборд аналітика
3. Особистий кабінет
ЗАМОВЛЕННЯ ЗІ СКЛАДУ
Користувачі можуть створювати відправлення зі складу та вибирати наступні опції:
  • Додати товар та обрати склад, з якого вони хочуть здійснити відправку.
  • Вказати розміри або обрати з готових профілів, які клієнт може створити заздалегідь.
  • Присутня можливість додати опцію гравіювання на товарах.
  • Якщо країна вимагає оплату податка, то можна вказати, чи VAT сплачено, і це впливатиме на виставлений рахунок за замовлення.
  • Можливість обрати перевізника зі списку тих, які система автоматично запропонує згідно з вибраною країною отримувача замовлення.
  • Можливість обрати опцію страхування свого відправлення.
  • Користувач може обрати тип упаковки, додати подарункову листівку та інші додаткові деталі.
 
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №20
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №21
 
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №22
 
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №23
API
Підключені API до системи
SkladUSA
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №24
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №25
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №26
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №27
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №28
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №29
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №30
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №31
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №32
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №33
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №34
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №35
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №36
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №37
ІНШІ СТОРІНКИ
Модулі, повернення, митна інформація, та інші
 
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №38
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №39
 
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №40
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №41
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №42
ЕКСПРЕС ЗАМОВЛЕННЯ DHL ТА FEDEX
Терміни доставки замовлення
становлять від 2-3 днів
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №43 Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №44
Можливості:
  • Відправка доступна зі складів у Польщі та Україні.
  • Відправником може бути як сам користувач, так і компанія SkladUSA.
  • Для FedEx є можливість генерувати додаткові документи - Сертифікація Закону про контроль за токсичними речовинами та Сертифікація Drop Ball (необхідно для таких продуктів, як їжа, посуд, дерево, косметика тощо).
  • Можливість страхування посилки.
  • Отримання ціни пересилання, трек-номеру, лейби та проформи.
КАЛЬКУЛЯТОР
Користувачі можуть ввести дані, куди вони відправляють посилку та її габарити, а система визначить доступних перевізників та розрахує вартість.
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №45
СТАТИСТИКА
Досягнення SkladUSA
211+
Країн
2m+
Посилок
1985+
Тон вантажу
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №46
ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС КОРИСТУВАЧА
Додатково захищено Google Authenticator
Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №47 Высоконагруженная CRM для  логистической компании SkladUSA - Изображение №48
ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
З нетерпінням чекаю
на вихід проєкту!
Ми разом втілили чудову роботу і, на мою думку, стали справжньою командою!
Всі завдання виконані:
  • Видалено зайвий функціонал.
  • Створено зрозумілий та простий інтерфейс з усіма функціями.
  • Висока швидкість завантаження додатку.
Дякую!
 
Свяжитесь с нами
#0000

Готовы начать?
Дайте нам знать!

Телефон:
+ 38 (096) 880 99 00
Адрес:

Украина, Житомир
ул. Витрука 9в

График:

Пн-Пт 9.00 - 19.00

Телефон:
+48 570 337 815
Адрес:

Poland, Warsaw, 00-842
Łucka street 15/204

График:

Пн-Пт 9.00 - 19.00

 
 
Свяжитесь с нами
#0000

Остались вопросы?

Опишите свою проблему, заполните форму ниже и наши специалисты помогут Вам!
Нажимая кнопку "Отправить", вы соглашаетесь с обработкой персональных данных. Подробнее.