Високонавантажена CRM для логістичної компанії SkladUSA - Зображення №1
01

Високонавантажена CRM для
логістичної компанії SkladUSA

Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №5
  • UI/UX Design
  • Front-end
  • Back-end
  • QA
  • Support
Лютий 2021 - Вересень 2022
ПРОЄКТ
CRM для компанії
зі складами в США,
Великобританії, Польщі та Україні
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №6
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №7
РЕЗУЛЬТАТ
Мету досягнуто —
ми побудували нову систему
10560+
Годин роботи back-end
6400+
Годин роботи front-end
230+
Годин проєктування та дизайну
ПРО ПРОЄКТ
Деталі проєкту та
склад команди розробки
Компанія
SkladUSA — це американсько-українська компанія, яка спрощує підприємцям з України та ЄС процес реалізації своїх товарів на світових маркетплейсах, таких як Amazon, eBay, Etsy та інші.
Компанія пропонує повний спектр логістичних послуг, включаючи відправлення, зберігання, обробку товарів на складах, а також прийом платежів.
Основні послуги SkladUSA:
  • Консолідовані замовлення — консолідація передбачає одночасну обробку великої кількості товарів, що істотно заощаджує час, гроші та зусилля при доставленні.
  • Експрес-доставлення в будь-яку країну світу зі знижками від перевізників.
  • Приймання оплат з PayPal та кредитних карток.
  • Переказ коштів у доларах без конвертацій на банківські рахунки та рахунки Payoneer.
  • FBM Fulfillment — клієнти можуть зберігати, пакувати та відправляти товари покупцю, користуючись послугами компанії.
  • FBA Prep-Center — можливість реалізовувати свій товар на Amazon за допомогою FBA преп центру.
  • Опрацювання повернень.
Опис процесу
Компанія ASABIX протягом декількох років здійснювала технічну підтримку проєкту SkladUSA на фреймворку Symfony (Sonata).
В результаті високого навантаження на проєкт, бажання розробити абсолютно новий дизайн та необхідності впровадження нового функціоналу, замовником було поставлено завдання перезапустити проєкт з новою структурою та дизайном, використовуючи основний стек технологій Laravel+VueJS останніх версій.
Команда:
  • Керівник проєкту;
  • Дизайнер;
  • Project Manager;
  • Back-end розробники;
  • Front-end розробники;
  • Інженер DevOps;
  • QA спеціалісти.
ХРОНОЛОГІЯ РОЗРОБКИ ПРОДУКТУ
Етапи проєкту
Визначення потреб
Прототипування та дизайн
Розробка
Обговорення дизайну
Прототипування
Визначення потреб
Дизайн
Документація
Розробка
(back-end та front-end)
Власне API
Підключення зовнішніх API
Тестування
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №8Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №9
ВИГЛЯД ТАБЛИЦЬ
Замовлення FBM
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №10
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №11
АДАПТИВНІСТЬ
Консолідаційне замовлення
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №12
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №13
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №14
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №15
ЗАВДАННЯ ASABIX
Функціонал системи
Товари:
  • Створення товарів.
  • Ведення кількісного обліку товарів: прийом, списання, утилізація.
  • Можливість резервування товару під замовлення та відстеження кількості продукції, яка зараз в дорозі на склад.
  • Логування всіх операцій щодо руху товарів по складу.
  • Інвентаризація.
  • Автоматичне присвоєння UPC коду товару.
  • Автоматична генерація маркувань.
  • Можливість сканування товарів.
  • Виставлення рахунків за певний термін зберігання товару на складі.
  • Переміщення товарів.
  • Зберігання товарів на полицях, у рядах і комірках.
Фінанси:
  • Можливість приймати платежі через PayPal, Authorize.net та Braintree (в тому числі за допомогою Google Pay та Apple Pay) на ваш рахунок в системі, з урахуванням комісій платіжних систем та загальних або персональних комісій користувача SkladUSA.
  • Переказ коштів на будь-який з напрямків: банківська карта, приватний підприємець, Payoneer, Wise та інші.
  • Розроблені модулі для прийому платежів та замовлень з WooCommerce, OpenCart та Shopify.
  • Звіти та бухгалтерський облік.
  • Можливість оформлення повних або часткових повернень через PayPal.
  • Користувачі мають змогу створювати скарги в PayPal. Кошти будуть заморожені на рахунку на період розв'язання проблеми.
  • Виставлення та списання рахунків.
DHL, FedEx, USPS, APC, DPD, GLS, PostNL та інші
Клієнти можуть створювати документи для відправлення будь-якою службою безпосередньо в кабінеті системи, отримуючи вартість посилки, трек-номер і супутні документи. Крім того, користувач може викликати кур'єра до дверей.
Amazon, Ebay, Etsy
Під’єднано API трьох найбільших маркетплейсів. Кожен клієнт має можливість отримувати замовлення з будь-якого маркетплейса на свій акаунт і на основі цього формувати відправлення. Після оброблення відправлення командою SkladUSA трек-номери автоматично будуть додані за допомогою API до замовлення на самому маркетплейсі.
Etsy:
  • Можливість створювати, видаляти та редагувати лістинги Etsy через API в акаунті SkladUSA.
  • Імпорт лістингів з Etsy через акаунт SkladUSA в магазини WooCommerce та OpenCart.
Статистика:
  • Відстеження статусу посилок.
  • Відображення проблемних посилок (які в дорозі понад 14 днів).
  • Статистика доставлення за часом (різними перевізниками протягом різних періодів).
Загальний функціонал:
  • Баланс.
  • Користувач може створювати субкористувачів.
  • Калькулятор доставлення.
  • Створення та підключення магазинів.
  • Можливість відправки SMS.
  • Промокоди.
  • Мультипошук.
  • Онлайн сповіщення в системі.
ІНШІ СТОРІНКИ
Фінанси, статистика доставленнь,
створення субкористувача та інші
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №16
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №17
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №18
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №19
ДОСВІД КОРИСТУВАЧА
Архітектура додатка
1. Авторизація
1. Увійти
Логін
  • через
    Facebook
Пароль
  • Забули
    пароль
Погодження з Правилами та Умовами
2. Зареєструватися
Персональна інформація
  • Ім'я
  • Прізвище
  • Пароль
  • Телефон
  • E-mail
Місцезнаходження
  • Адреса
  • Місто
  • Країна
  • Поштовий індекс
Деталі облікового запису
2. Панель управління
Сповіщення
Поповнити баланс
Калькулятор доставлення
1. Замовлення
Експрес
  • DHL
  • FedEx
Консолідація
  • В США
  • В Європу
Замовлення FBM
  • Консолідаційне замовлення
  • Зі складу
Замовлення FBA
Відвантаження на склад
  • Самостійне відправлення
  • Повернення
2. Фінанси
Транзакції
  • PayPal
  • Authorize
  • Braintree
Власні лістинги
  • Активні товари
  • PayPal кнопка
Повернення коштів
Виведення коштів
PayPal скарги
3. Склад
Товари
  • Додати новий
  • Термодрук
Звіт про товар
  • В дорозі
  • Отримано
  • Відправлено
  • Зарезервовано
Утилізація товарів
4. Проблеми
Посилка 14+ днів
  • DHL
  • FedEx
  • UPC
  • інші
Подати скаргу
  • Додати нову
  • Редагувати
Мої повернення
  • Видалити
  • Відправити на склад
  • Повторно надіслати клієнту
  • Повернути в Україну
5. Доходи та витрати
Звіт про прибуток
Звіт про доставлення
Витрати
6. Налаштування
Облікові записи
  • Всі облікові записи
  • Особисті (Україна)
  • Особисті (Світ)
  • Бізнес
  • E-mails
Магазини
  • Etsy, eBay
  • Amazon, Shopify
  • OpenCart, Woocommerce
  • Tilda та інші
Субкористувачі
  • Додати нового
Модулі
  • OpenCart
  • Tilda
  • Woocommerce
Профілі
  • Упаковка
  • Товар
  • Витрати
7. Статистика
Статистика доставлення
  • DHL
  • FedEx
  • USPS
  • APC
Дашборд аналітика
3. Особистий кабінет
ЗАМОВЛЕННЯ ЗІ СКЛАДУ
Користувачі можуть створювати відправлення зі складу та вибирати наступні опції:
  • Склад, з якого потрібно здійснити відправку товару;
  • Компанію перевізника серед запропонованих;
  • Розміри товару або готові профілі, які клієнт може створити заздалегідь;
  • Гравіювання на товарах;
  • Сплату VAT, якщо країна вимагає оплату податку, що вплине на суму замовлення;
  • Вид страхування свого відправлення;
  • Тип упаковки, подарункову листівку та інші додаткові деталі.
 
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №20
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №21
 
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №22
 
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №23
API
Підключені API до системи
SkladUSA
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №24
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №25
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №26
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №27
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №28
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №29
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №30
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №31
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №32
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №33
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №34
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №35
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №36
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №37
ІНШІ СТОРІНКИ
Модулі, повернення, митна інформація та інші
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №38
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №39
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №40
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №41
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №42
ЕКСПРЕС ЗАМОВЛЕННЯ DHL ТА FEDEX
Терміни доставлення від 2-3 днів
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №43 Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №44
Можливості:
  • Відправка доступна зі складів у Польщі та Україні.
  • Відправником може бути як сам користувач, так і компанія SkladUSA.
  • Для FedEx є можливість генерувати додаткові документи — Сертифікація Закону про контроль за токсичними речовинами та Сертифікація Drop Ball (для таких продуктів, як їжа, посуд, дерево, косметика тощо).
  • Можливість страхування посилки.
  • Отримання ціни пересилання, трек-номеру, лейби та проформи.
КАЛЬКУЛЯТОР
Користувачі можуть ввести дані, куди вони відправляють посилку та її габарити, а система визначить доступних перевізників та розрахує вартість.
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №45
СТАТИСТИКА
Досягнення SkladUSA
211+
Країн
2m+
Посилок
1985+
Тон вантажу
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №46
ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС КОРИСТУВАЧА
Додатково захищено Google Authenticator
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №47 Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №48
ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК
З нетерпінням чекаю
на вихід проєкту!
Ми разом втілили чудову роботу і, на мою думку, стали справжньою командою!
Всі завдання виконані:
  • Видалено зайвий функціонал.
  • Створено зрозумілий та простий інтерфейс з усіма функціями.
  • Висока швидкість завантаження додатку.
Дякую!
 
Контакти
#0000

Готові розпочати? Зв'яжіться з нами!

Телефон:
+38 (096) 880 99 00
Адреса:

Україна, Житомир
вул. Вітрука 9в

Графік:

Пн-Пт 9.00 - 19.00

Телефон:
+48 570 337 815
Адреса:

Poland, Warsaw, 00-842
Łucka street 15/204

Графік:

Пн-Пт 9.00 - 19.00

 
 
Зв'яжіться з нами
#0000

Залишилися запитання?

Будь ласка, заповніть форму нижче і наші спеціалісти зв'яжуться з вами якнайшвидше!
Натискаючи кнопку "Відправити", ви погоджуєтеся з обробкою персональних даних. Детальніше.