Високонавантажена CRM для логістичної компанії SkladUSA - Зображення №1
01

Високонавантажена CRM для
логістичної компанії SkladUSA

Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №5
  • UI/UX Design
  • Front-end
  • Back-end
  • QA
  • Support
Лютий 2021 - Вересень 2022
ПРОЄКТ
CRM для компанії
зі складами в США,
Великобританії, Польщі та Україні
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №6
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №7
РЕЗУЛЬТАТ
Мету досягнуто —
ми побудували нову систему
10560+
Годин роботи back-end
6400+
Годин роботи front-end
230+
Годин проєктування та дизайну
ПРО ПРОЄКТ
Деталі проєкту та
склад команди розробки
Компанія
SkladUSA — це американсько-українська компанія, яка спрощує процес реалізації товарів на міжнародних маркетплейсах Amazon, eBay, Etsy та ін.
SkladUSA пропонує повний спектр логістичних послуг, включаючи відправлення, зберігання, обробку товарів на складах та прийом платежів.
Основні послуги SkladUSA:
  • Консолідовані замовлення, що передбачає одночасну обробку великої кількості товарів і суттєво заощаджує час та кошти.
  • Експрес-доставлення в будь-яку країну світу зі спеціальними знижками від перевізників.
  • Приймання онлайн оплат з PayPal та кредитних карток.
  • Переказ коштів у доларах без необхідності конвертації на банківські рахунки та рахунки Payoneer.
  • Метод FBM Fulfillment, завдяки якому клієнти можуть зберігати, пакувати та відправляти товари покупцю, користуючись послугами компанії.
  • FBA Prep-Center, який надає можливість продавати свої товари на Amazon.
  • Опрацювання повернень: перевірка стану товарів, повернення їх на склад або переробка для подальшого продажу.
Опис процесу
Протягом декількох років компанія Asabix забезпечувала технічну підтримку проєкту SkladUSA на фреймворку Symfony (Sonata).
Однак, внаслідок високого навантаження, бажання розробити абсолютно новий дизайн та необхідності впровадження нового функціоналу, замовник вирішив перезапустити проєкт з основним стеком технологій Laravel і Vue.js останніх версій. Ці фреймворки відомі своєю зручністю в розробці, продуктивністю та широким спектром функцій, що також полегшить підтримку проєкту в майбутньому.
Команда:
  • Керівник проєкту;
  • Дизайнер;
  • Project manager;
  • Back-end розробники;
  • Front-end розробники;
  • Інженер DevOps;
  • QA спеціалісти.
ХРОНОЛОГІЯ РОЗРОБКИ ПРОДУКТУ
Етапи проєкту
Визначення потреб
Прототипування та дизайн
Розробка
Обговорення дизайну
Прототипування
Визначення потреб
Дизайн
Документація
Розробка
(back-end та front-end)
Власне API
Підключення зовнішніх API
Тестування
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №8Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №9
ВИГЛЯД ТАБЛИЦЬ
Замовлення FBM
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №10
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №11
АДАПТИВНІСТЬ
Консолідаційне замовлення
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №12
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №13
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №14
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №15
ЗАВДАННЯ ASABIX
Функціонал системи
Модуль “Товари”:
  1. Створення товарів.
  2. Ведення кількісного обліку товарів: прийом, списання, утилізація.
  3. Резервування товару під замовлення та відстеження кількості продукції в дорозі на склад.
  4. Логування всіх операцій з рухом товарів по складу.
  5. Інвентаризація.
  6. Автоматичне присвоєння UPC коду товарам.
  7. Автоматична генерація маркувань.
  8. Можливість сканування товарів.
  9. Виставлення рахунків за термін зберігання товару на складі.
  10. Переміщення товарів.
  11. Зберігання товарів на полицях, у рядах та ячейках.
Фінансовий модуль:
  1. Прийом платежів через PayPal, Authorize.net та Braintree, включно Google Pay та Apple Pay, з урахуванням комісій платіжних систем та загальних або персональних комісій користувача SkladUSA.
  2. Переказ коштів на будь-який з напрямків: банківська карта, приватний підприємець, Payoneer, Wise та інші.
  3. Розроблені модулі для прийому платежів та замовлень з WooCommerce, OpenCart та Shopify.
  4. Звіти та бухгалтерський облік.
  5. Можливість повних чи часткових повернень через PayPal.
  6. Створення скарг в PayPal і заморозка коштів на рахунку на час розв'язання проблеми.
  7. Виставлення та списання рахунків.
Логістика доставлень (DHL, FedEx, USPS, APC, DPD, GLS, PostNL та інші)
Додана можливість створення клієнтами документів для відправлення будь-якою службою безпосередньо в кабінеті системи. Клієнти отримують вартість посилки, трек-номер і всі необхідні супутні документи, а також можуть скористатися послугою виклику кур'єра до дверей за бажанням.
Маркетплейси (Amazon, eBay, Etsy)
Під’єднано API Amazon, eBay та Etsy, що дає клієнтам можливість ефективно керувати своїми замовленнями з трьох різних маркетплейсів через один інтегрований інтерфейс в SkladUSA. Після оброблення відправлення командою SkladUSA, трек-номери автоматично додаються за допомогою API до відповідного замовлення на самому маркетплейсі.
Управління лістингами Etsy
Створення, видалення та редагування лістингів на Etsy через API напряму з аккаунта SkladUSA. Також забезпечений імпорт лістингів з Etsy через аккаунт SkladUSA безпосередньо у магазини WooCommerce та OpenCart, для зручного управління бізнесом.
Аналітика та статистика
Відстеження статусу посилок, включаючи відображення проблемних відправлень, які перебувають в дорозі понад 14 днів. Забезпечення зручної статистики доставлень за різними перевізниками протягом різних періодів.
Загальний функціонал CRM-системи:
  • Баланс.
  • Створення субкористувачів.
  • Калькулятор доставлення.
  • Створення та підключення магазинів.
  • Відправка SMS.
  • Промокоди.
  • Мультипошук.
  • Онлайн сповіщення.
ІНШІ СТОРІНКИ
Фінанси, статистика доставленнь,
створення субкористувача та інші
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №16
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №17
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №18
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №19
ДОСВІД КОРИСТУВАЧА
Архітектура додатка
1. Авторизація
1. Увійти
Логін
  • через
    Facebook
Пароль
  • Забули
    пароль
Погодження з Правилами та Умовами
2. Зареєструватися
Персональна інформація
  • Ім'я
  • Прізвище
  • Пароль
  • Телефон
  • E-mail
Місцезнаходження
  • Адреса
  • Місто
  • Країна
  • Поштовий індекс
Деталі облікового запису
2. Панель управління
Сповіщення
Поповнити баланс
Калькулятор доставлення
1. Замовлення
Експрес
  • DHL
  • FedEx
Консолідація
  • В США
  • В Європу
Замовлення FBM
  • Консолідаційне замовлення
  • Зі складу
Замовлення FBA
Відвантаження на склад
  • Самостійне відправлення
  • Повернення
2. Фінанси
Транзакції
  • PayPal
  • Authorize
  • Braintree
Власні лістинги
  • Активні товари
  • PayPal кнопка
Повернення коштів
Виведення коштів
PayPal скарги
3. Склад
Товари
  • Додати новий
  • Термодрук
Звіт про товар
  • В дорозі
  • Отримано
  • Відправлено
  • Зарезервовано
Утилізація товарів
4. Проблеми
Посилка 14+ днів
  • DHL
  • FedEx
  • UPC
  • інші
Подати скаргу
  • Додати нову
  • Редагувати
Мої повернення
  • Видалити
  • Відправити на склад
  • Повторно надіслати клієнту
  • Повернути в Україну
5. Доходи та витрати
Звіт про прибуток
Звіт про доставлення
Витрати
6. Налаштування
Облікові записи
  • Всі облікові записи
  • Особисті (Україна)
  • Особисті (Світ)
  • Бізнес
  • E-mails
Магазини
  • Etsy, eBay
  • Amazon, Shopify
  • OpenCart, Woocommerce
  • Tilda та інші
Субкористувачі
  • Додати нового
Модулі
  • OpenCart
  • Tilda
  • Woocommerce
Профілі
  • Упаковка
  • Товар
  • Витрати
7. Статистика
Статистика доставлення
  • DHL
  • FedEx
  • USPS
  • APC
Дашборд аналітика
3. Особистий кабінет
ЗАМОВЛЕННЯ ЗІ СКЛАДУ
Користувачі можуть створювати відправлення зі складу та вибирати наступні опції:
  • Склад, з якого потрібно здійснити відправку товару;
  • Компанію перевізника серед запропонованих;
  • Розміри товару або готові профілі, які клієнт може створити заздалегідь;
  • Гравіювання на товарах;
  • Сплату VAT, якщо країна вимагає оплату податку, що вплине на суму замовлення;
  • Вид страхування свого відправлення;
  • Тип упаковки, подарункову листівку та інші додаткові деталі.
 
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №20
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №21
 
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №22
 
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №23
API
Підключені API до системи
SkladUSA
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №24
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №25
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №26
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №27
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №28
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №29
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №30
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №31
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №32
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №33
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №34
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №35
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №36
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №37
ІНШІ СТОРІНКИ
Модулі, повернення, митна інформація та інші
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №38
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №39
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №40
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №41
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №42
ЕКСПРЕС ЗАМОВЛЕННЯ DHL ТА FEDEX
Терміни доставлення від 2-3 днів
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №43 Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №44
Можливості:
  • Відправка доступна зі складів у Польщі та Україні.
  • Відправником може бути як сам користувач, так і компанія SkladUSA.
  • Для FedEx є можливість генерувати додаткові документи — Сертифікація Закону про контроль за токсичними речовинами та Сертифікація Drop Ball (для таких продуктів, як їжа, посуд, дерево, косметика тощо).
  • Можливість страхування посилки.
  • Отримання ціни пересилання, трек-номеру, лейби та проформи.
КАЛЬКУЛЯТОР
Користувачі можуть ввести дані, куди вони відправляють посилку та її габарити, а система визначить доступних перевізників та розрахує вартість.
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №45
СТАТИСТИКА
Досягнення SkladUSA
211+
Країн
2m+
Посилок
1985+
Тон вантажу
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №46
ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС КОРИСТУВАЧА
Додатково захищено Google Authenticator
Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №47 Високонавантажена CRM для  логістичної компанії SkladUSA - Зображення №48
ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК
З нетерпінням чекаю
на вихід проєкту!
Ми разом втілили чудову роботу і, на мою думку, стали справжньою командою!
Всі завдання виконані:
  • Видалено зайвий функціонал.
  • Створено зрозумілий та простий інтерфейс з усіма функціями.
  • Висока швидкість завантаження додатку.
Дякую!
 
Контакти
#0000

Готові розпочати? Зв'яжіться з нами!

Телефон:
+38 (096) 880 99 00
Адреса:

Україна, Житомир
вул. Вітрука 9в

Графік:

Пн – Пт 9.00 – 19.00

Телефон:
+48 570 337 815
Адреса:

Poland, Warsaw, 00-842
Łucka street 15/204

Графік:

Пн – Пт 9.00 – 19.00

 
 
Зв'яжіться з нами
#0000

Залишилися запитання?

Будь ласка, заповніть форму нижче і наші спеціалісти зв'яжуться з вами якнайшвидше!
Натискаючи кнопку "Відправити", ви погоджуєтеся з обробкою персональних даних. Детальніше.