Вебдодатки для логістики: ключові характеристики
Ми розробляємо індивідуальні додатки, об’єднані в єдину екосистему комплекс операцій замовлень: прийому на склад, зберігання та інвентаризації товару, обробки замовлень, доставлення та зворотної логістики. Це повністю автономні вебсистеми, які втілюють інноваційний підхід до логістики.

Цифрове око: підключення ваг та сканерів
Додатково в систему ми інтегруємо високошвидкісні стаціонарні камери над стрічкою для внутрішніх переміщень по складу. Машинний зір допомагає ідентифікувати товари, перевіряти їх та направляти. Наприклад, ми підключаємо датчики та системи технічного зору Cognix Vision, які працюють на основі спеціальних алгоритмів та здатні:
- визначати кількість товарних одиниць;
- формувати зображення через 3D-бачення;
- вимірювати товари за допомогою передових технологій комп'ютерного зору;
- розпізнавати символи та зчитувати штрих-коди;
- перевіряти герметичність упаковок та цілісність товарів;
- бути налаштованими на складне розпізнавання за допомогою інструментів глибокого навчання.
Ми також інтегруємо через API з вебсистемою складу спеціальні цифрові ваги для отримання точних даних: автомобільні, залізничні, бортові та промислові, Walz, Dymo та інші. Ці пристрої під'єднуються до нашої системи через API, що дозволяє автоматично отримувати дані про вагу та об'єм вантажів. Це значно оптимізує робочі процеси на складі, бо не потрібно щоразу вручну передавати в програму інформацію про габарити та вагу посилки.
Які модулі та функції мають наші вебсистеми для складу?
Оскільки управління ланцюгом постачання включає численні операції, наші системи управління логістикою складаються з кількох модулів, кожен з яких призначений для певного етапу ланцюга постачання.
Ми реалізуємо передові вебрішення для контролю над товарного обліку та доступу до необхідної інформації. Ми розроблюємо спеціальні функції та інструменти для зберігання товарів на полицях, комірках та рядах, а продуманий інтерфейс вебсистеми дозволяє клієнтам:
- вести кількісний облік товарів на складі та контролювати їх рух;
- приймати товари на склад;
- відправляти товари на інший склад;
- резервувати товар під замовлення;
- оформлювати повернення;
- створювати заявки на утилізацію;
- отримувати детальні репорти по товарах та залишкам.
Вебсистема забезпечує точне відстеження місцеперебування кожного товару, що зменшує ризики втрат та крадіжок, а детальна інформація по товарному обліку надає дані, необхідні для аналізу та прийняття стратегічних рішень.
Окремий розділ — інвентаризація та переміщення товарів. Ці функції дозволяють нашим клієнтам:
- організовувати перевірку залишків товарів;
- здійснювати переміщення між зонами складу;
- створювати репорти на основі інвентаризації.
Все це допомагає забезпечувати точність даних через вебсистему, а також оптимізувати розміщення запасів відповідно до сезонного попиту та передбачуваних піків замовлень.
Наші вебрішення надають можливість в особистому кабінеті працювати з різними типами документів, включно з PDF та іншими форматами:
- створювати транспортні та митні документи;
- генерувати лейбли, що містять всю інформацію про товар та отримувача;
- присвоювати UPC штрих-код товарам, формувати їх у форматі PDF;
- генерувати детальні маркування товарів з назвою, описом, ціною та іншою потрібною інформацією;
- формувати проформи для митниці, що важливо в підготовці документів для експорту;
- завантажувати у PDF сертифікати відповідності товарів стандартам та регламентам.
Ми реалізували також можливість підключення API служб доставлення та створення лейблів безпосередньо в системі, яка автоматично передає необхідні дані службі доставлення. Для всього цього ми надаємо детальну документацію та технічну підтримку.
Два варіанти розробки
Ми пропонуємо два варіанти розробки: створення мінімально життєздатного продукту та повнофункціональної системи.
Розробка вебсистеми для складу

Замовляйте вебсистеми для логістики та складу у команди експертів!
Стрімкий розвиток електронної комерції вимагає нового підходу до стратегії логістики. Оптимізація логістичних процесів покращує клієнтський досвід, знижує операційні витрати та надає можливість приймати бізнес-рішення, базуючись на даних.
Asabix має великий досвід у розробці вебдодатків та систем для логістики та складу. Наша команда готова розробити для вас рішення відповідно до ваших бізнес-потреб. Ми використовуємо найновітніші технології, щоб забезпечити якість, надійність та швидкість роботи наших вебсистем. Довіряючи нам, ви обираєте надійного партнера, який допоможе вам конкурувати на ринку логістики.
Відповіді на ваші запитання
Ми створюємо надійні екосистеми програмного забезпечення для логістики та управління складом. Їхні функції включають обробку замовлень, доставку та зберігання товарів, доставку та безперебійну інтеграцію з онлайн-магазинами, маркетплейсами та стороннім логістичним програмним забезпеченням.
Усе залежить від складності проєкту та вимог замовника. Розробка MVP може зайняти кілька місяців, тоді як повнофункціональна система — від чотирьох місяців.
Ми використовуємо сучасні та надійні технології Laravel для бекенда і Vue.js або React для фронтенда. Їхні вбудовані інструменти, спільно з нашою майстерністю, дають змогу створювати масштабовану архітектуру всіх наших вебсистем. Бездоганний рендеринг інтерфейсу і гнучкість цих ІТ-технологій забезпечують прозорість, чіткість і візуальну інтуїтивність усіх логістичних процесів у єдиному інтерфейсі.
У нас є практичний досвід запуску таких систем у сфері логістики та управління складом; ми добре знайомі з вузькими місцями та працюємо зі складами будь-якого рівня.
Ми використовуємо найсучасніші методи захисту даних, такі як SSL-шифрування та багаторівневий контроль доступу користувачів. Наші технології також включають вбудовані функції захисту від CSRF, SQL-ін'єкцій та XSS-атак, що дозволяє розробникам встановлювати різні рівні безпеки шляхом фільтрації HTTP-запитів.

Готові розпочати? Зв'яжіться з нами!
Україна, Житомир
вул. Вітрука 9в
Пн – Пт 9.00 – 19.00
Poland, Warsaw, 00-842
Łucka street 15/204
Пн – Пт 9.00 – 19.00