Розробка CRM-систем - Зображення №1
01

Розробка CRM-систем

Властивості власної CRM-системи
#0002

Оптимізуйте свій бізнес за допомогою індивідуальної CRM

Власна CRM - важливий крок для бізнесу. Вся інформація в одній системі - це якісний сервіс, високі продажі та економія ресурсів, а також основа для успішних стратегій надалі. Ми розробляємо з 2017 року CRM різної складності, і наші системи завжди масштабовані, безпечні та зручні.

Розробка CRM-систем - Зображення №5
Оптимізація та швидкодія
Ми впроваджуємо надійні інструменти та сучасні практики у розробці програмного забезпечення. Наші CRM, створені на фреймворку Laravel, вражають своєю швидкодією. Ми вдосконалюємо їх ефективність шляхом індексації даних, кешування та асинхронністю операцій, що гарантує бездоганну обробку інформації. Завдяки нашому багаторічному досвіду і напрацюванням, ми забезпечуємо миттєву відповідь системи на будь-які операції, чи то оброблення замовлень, чи то аналітика, чи то документообіг.
Захист і безпека даних
Вдало підібрані інструменти для розробки наших CRM мають вже вбудований комплекс безпеки: продумані рівні доступу та авторизації, шифрування конфіденційної інформації (зокрема й cookie), генерацію та перевірку токенів CSRF щодо CSRF атак, захист від SQL-ін'єкцій і багато іншого. Все це забезпечує надійний захист від небажаних дій користувачів і несанкціонованого доступу.
Лаконічність і мінімалізм
На відміну від шаблонних рішень, ми створюємо CRM-системи, які ідеально пристосовані до потреб бізнесу. Вам сподобаються добре розроблені модулі, зручна навігація і швидкий доступ до потрібних функцій. У поєднанні з мінімалістичним професійним дизайном та інтуїтивною UX-концепцією ви отримуєте платформу, з якою працюватимете із задоволенням.
Гнучкість і масштабованість
В розробці CRM ми застосовуємо модульний підхід, згідно з яким код розділений на окремі компоненти. Це значно прискорює розвиток, адже можна залучити відразу всю команду, тестування відбувається паралельно, а локальні зміни робити нескладно. У високонавантажених highload системах ми використовуємо мікросервісну архітектуру, в якій кожна частина проєкту створюється, виконується і масштабується окремо, але зберігається взаємодія з іншими.
Надійні API-інтеграції
Команда Asabix легко підключить до нової CRM будь-який сервіс, який надає API. І навіть більше того: надамо власно розроблений Restful API як міст автоматизації між CRM та іншими компаніями. Це дасть змогу CRM бути гнучкою та адаптивною.
Бездоганна сумісність
Завдяки адаптивній верстці наша CRM коректно відображається у всіх актуальних браузерах і платформах. Інструменти browserstack, що використовуються при тестуванні систем, забезпечують найточнішу візуалізацію.
Автоматизація процесів
Вдало автоматизована система для співробітників і клієнтів знижує рівень людського фактора. Більша частина рутинної роботи, як-от звітність, сповіщення та створення документів за шаблоном тепер відбуватиметься автоматично. Нижчий ризик людської помилки та більше ресурсів для результативного спілкування з клієнтами.
Структурована база даних
CRM система - це ефективний інструмент бізнесу. Ми будуємо правильно спроєктовану базу даних, з якою зручно працювати і робити вибірку необхідної інформації: за клієнтами, замовленнями, продажами, для побудови фінансових та бухгалтерських звітів, розуміння ефективності компанії, конверсію або вартості залучення клієнтів.
Прозорість і контроль
Якою б складною не була логіка бізнес-процесів, з власною системою управління тепер все буде як на долоні. CRM - це прозора екосистема даних, здатна миттєво отримувати інформацію про повний шлях клієнта від першого контакту до закриття угоди, внутрішні процеси компанії, а також продуктивність співробітників. Такі дані вкрай важливі для прийняття правильних бізнес-рішень і успішних маркетингових стратегій.
Про нас
#0004

У нашій команді - чудові експерти!

ASABIX - компанія з офісами в декількох країнах. Наш головний актив - це наша команда. Нас об'єднує ентузіазм і доброзичливе ставлення один до одного та клієнтів, а також інтерес до реалізацій складних систем. Ми завжди працюємо злагоджено, що дає змогу спрямовувати всі ресурси на якість і результат.
Дизайнери
особливу увагу ми надаємо візуальній складовій: завдяки нашим дизайнерам, готові системи не тільки функціональні, але й гарні, мають приємний мінімалістичний інтерфейс;
Розробники
back-end і front-end розробники CRM пишуть ядро програми, розгортають його на сервері та запускають інтеграцію з іншими системами;
Архітектори
ретельно вибудовують стратегію розробки CRM системи,
зважаючи на кожну деталь;
QA
тестувальники випробовують готову систему в реальних сценаріях, проходять кожен крок майбутнього користувача;
Менеджери
наші менеджери проєктів забезпечать гармонійну взаємодію всіх учасників команди, скеровуючи спільні зусилля на якісний результат і довгострокові відносини з клієнтом.
Підходи
#0004

Порівняння шаблонного рішення та індивідуальної CRM

До 2024 року ІТ ринок випустив більше десятка готових хмарних рішень. В них реалізовано максимально можливий функціонал, що відповідає більшості видів компаній, популярні інтеграції та додаткові розширення. Інсталювати і налаштовувати такі платформи вийде швидше, ніж розробка CRM системи на замовлення з урахуванням всіх особливостей бізнесу, але на цьому, власне, і завершаться переваги. Порівняймо обидва підходи:
Шаблон
Індивідуальна розробка
Хмарні CRM системи завжди надлишкові, оскільки призначені для різних типів компаній одночасно. У підсумку доводиться платити навіть за той функціонал, який не буде потрібен.
Індивідуальна CRM містить лише необхідний функціонал для конкретної компанії. Завдяки цьому інтерфейс зручний і не перевантажений.
При всіх спробах шаблонних CRM охопити різноманітні функції, вони досить поверхневі і не задовольняють всі потреби конкретного бізнесу. В результаті більшості компаній доводиться використовувати додаткові сервіси для ведення окремих процесів.
Кастомні CRM - це розробки під ключ, під індивідуальні процеси бізнесу. В такій системі передбачений кожен крок, кожен репорт. Основний акцент на оптимізації і централізації всіх потрібних процесів.
Коли бізнес зростає, часто постає потреба у додаткових рівнях доступу або складних автоматичних звітах. Необхідна розробка нових модулів, але провайдери CRM індивідуально не готують подібні рішення для окремих компаній.
При індивідуальній розробці і впровадженні CRM-систем технічна команда готова інтегрувати нові рішення та видалити застарілі, тим самим зберігаючи легкість і швидкість роботи з CRM.
Хмарні CRM - це SaaS рішення. Тобто вся система розміщена в хмарі й залежить від стабільності та надійності сервера провайдера. Збої непоодинокі, а інтернет-шахраї добре обізнані з вразливостями популярних продуктів. Крім того, такі розробки не завжди відповідають високим стандартам безпеки, що може спричинити витік конфіденційної інформації.
Кастомне створення CRM з нуля дає змогу від початку мати повний контроль і над кодом, і над його безпекою. Система перебуває на обраному вами сервері, а ми зі свого боку здійснюємо її надійне підключення до бази даних, коректну передачу інформації, належне шифрування і сканування вразливостей.
Готові рішення розраховані на щомісячну/щорічну підписку і нерідко мають приховані платежі. Після придбання системи іноді доводиться додатково купувати функції або доплачувати за зберігання даних.
За індивідуального замовлення замовник оплачує тільки розробку продукту, і лише за бажанням домовляється про подальшу техпідтримку. Система з часом окупається завдяки своїй ефективності.
Професійною технічною підтримкою пишається не кожен провайдер, і часто support команди знаходяться далеко від Європи, США чи України. Також, у будь-якому разі, кастомізація придбаної системи - окрема платна послуга.
Розробка CRM-системи передбачає технічну та консультативну підтримку тієї самої команди, яка створювала продукт. Такі компанії завжди дбають про репутацію й орієнтовані на клієнта.
Етапи
#0009

Розробка CRM-системи за 7 кроків

Ми не просто виконавці, ми — партнери для наших клієнтів. Наші кастомізовані CRM системи були успішно впроваджені в США, Великобританії, Іспанії, Литві, Чехії, ОАЕ, Україні та Польщі. Ми почали свій шлях з підтримки готових CRM, і, як ніхто інший, знаємо їх «біль», слабкі місця та недоліки.
01
Бізнес-аналіз та складання техзавдання.
Ми ретельно вас розпитаємо про бізнес-процеси вашох компанії та складемо технічне завдання. А також з якими обмеженнями шаблонної CRM зіткнулися, які ідеї хотілося б реалізувати?
02
Визначення цілей.
Пропишемо чіткі цілі та створимо mind-карту: якою має бути готова система, що повинна вміти та що важливо для кінцевих користувачів.
03
Проектування інтерфейсу.
Розробимо UI/UX, дизайн та інтерфейс, функції, інтуїтивну навігацію. Сплануємо шлях користувача, і вже на цьому етапі закладемо масштабування.
04
Розробка модулів.
Розробимо та протестуємо основні і вторинні модулі програми, розгорнемо їх на сервері та пропишемо бізнес-логіку взаємодії компонентів.
05
Захист даних.
Захистимо цілісність даних, окреслимо рівні доступу, аутентифікацію та забезпечимо надійне шифрування.
06
Налаштування продукту.
Не тільки повністю налаштуємо продукт, а й навчатимемо ваш персонал роботі в системі.
07
Домовленість про підтримку.
За бажанням замовника укладаємо договір на тривалу технічну підтримку CRM.
Розробка CRM-систем - Зображення №6
Висновки
#0001

Як замовити CRM систему в Asabix?

Замовте в Asabix створення спеціалізованої CRM системи під індивідуальні бізнес-процеси.
Ми працюємо швидко і злагоджено, а завдяки великому досвіду розробки автоматизованих систем успішно реалізовуємо в CRM нестандартні та складні бізнес-процеси. Наші інструменти управління проєктами засновані на світових практиках, робочі процеси вдосконалені, а тому результати точно прогнозовані.

Знаючи досконало тонкощі конфігурацій CRM систем для бізнесу, ми завжди робимо трохи більше для наших клієнтів. Приміром, додаємо процес логування для безпеки й аудиту дій користувачів, тонко налаштовуємо багаторівневі доступи і засоби захисту паролів.

Процес оплати розроблення CRM розділений на логічні та зручні етапи з чітко визначеними результатами. Ваша система матиме унікальний дизайн і функціонал, якого немає ніде інде і абсолютно незалежний від зовнішніх чинників або нестабільності провайдерів. Тільки ваш бізнес і ваші правила.

Достатньо лише раз створити CRM, щоб легко вести всі бізнес-процеси на добре розробленій уніфікованій платформі і бути спокійними. Наша команда завжди на зв'язку: легко домовитися про зручний час дзвінка, впровадити нові функції або оновлення. Наші клієнти можуть підтвердити, що в Asabix усі розробки доведені до кінця, і кожне завдання виконано професійно. І навіть більше: наш код настільки чистий, що сама CRM система може бути в майбутньому без проблем масштабована іншими підрядниками.
FAQs
#0007

Поширені запитання

Що таке CRM?

Customer Relationship Management - це, по суті, стратегія управління відносинами з клієнтами. CRM як програмна розробка - це система автоматизації таких взаємовідносин і база зберігання інформації. А також цінна аналітика даних, без якої неможливо уявити жоден успішний бізнес.

Які види CRM створює Asabix?

Команда Asabix пропонує повний спектр послуг з розробки, встановлення, налаштування, доопрацювання та підтримки індивідуальних CRM-додатків:


  • WMS - управління складом;
  • ERP - автоматизація бізнес-процесів підприємства;
  • LMS - управління навчанням;
  • МОН - управління виробництвом;
  • Індивідуальні системи для інших видів компаній.
Який функціонал може бути в системі CRM?

Будь-який, який тільки побажаєте і буде корисний для вашого бізнесу. Для нас усі реалізації можливі та цікаві, розробка CRM на замовлення - наш експертний профіль.

Скільки коштуватиме сервер?

Ми рекомендуємо надійні сервери з тарифами від $40 на місяць для високої швидкості та безпеки роботи CRM систем.

Чи можете ви доопрацювати готову CRM?

Так, ми займаємося доопрацюваннями CRM та інших систем на фреймворку Laravel. Якщо у вас є вже готовий варіант, ми готові розглянути можливості щодо його вдосконалення та адаптації під ваші потреби.

Як замовити розробку CRM-програми?

Довірте розробку CRM-системи для вашого бізнесу команді Asabix. Зв'яжіться з нами з цією контактною інформацією. Будемо раді співпраці!

Розробка CRM-систем - Зображення №7
 
Контакти
#0000

Готові розпочати? Зв'яжіться з нами!

Телефон:
+38 (096) 880 99 00
Адреса:

Україна, Житомир
вул. Вітрука 9в

Графік:

Пн – Пт 9.00 – 19.00

Телефон:
+48 570 337 815
Адреса:

Poland, Warsaw, 00-842
Łucka street 15/204

Графік:

Пн – Пт 9.00 – 19.00

 
 
Зв'яжіться з нами
#0000

Залишилися запитання?

Будь ласка, заповніть форму нижче і наші спеціалісти зв'яжуться з вами якнайшвидше!
Натискаючи кнопку "Відправити", ви погоджуєтеся з обробкою персональних даних. Детальніше.