- Зображення №1
01

Розробка систем CRM для стоматологічної клініки

  • Медичні картки на єдиній е-платформі
  • Прозорий менеджмент адміністративних процесів
  • Автоматичний розрахунок за стоматологічні послуги
Переваги
#0005

Які завдання вирішує CRM у стоматології?

01
Створення уніфікованої електронної бази
Коли кожен лікар має свій журнал записів, це перешкоджає створенню єдиної клінічної картини та медичної карти для кожного пацієнта. Cтоматологічна клініка – це місце не тільки для лікування карієсу, а й виправлення прикусу, видалення зубів та вставка імплантів. Мати єдину базу даних, де міститься вся інформація про лікування кожного клієнта, є важливим.

В Asabix, ми можемо розробити єдину платформу конкретно під потреби вашої клініки. Таким чином, хірургу, ортодонту чи дантисту буде достатньо відкрити картку пацієнта аби отримати всю потрібну інформацію.
02
Спрощення у користуванні
Більшість CRM для стоматології в Україні є не досить зручними у користуванні. Крім того, персонал клінік зазвичай має проходити додаткові курси аби навчитися правильно користуватися такими системами. Це може створювати деякі незручності, особливо коли до стоматологічного центру доєднуються нові співробітники.

Аби спростити використання СРМ систем, спеціалісти з Asabix розроблять рішення, з яким буде зручно працювати на щоденній основі. Ми проєктуємо інтерфейс для людей, які навіть не мають значного досвіду у користуванні комп’ютерних програм. Також ми дбаємо про те аби платформа не була перевантажена кнопками, вкладками та розділами – все максимально зручно та інтуїтивно.
03
Інтеграція із чинними електронними системами
Створення звітів – це обов’язковий та регулярний процес у будь-якій установі, включаючи медичні. Формування звітів є доволі складною процедурою, особливо для людей, які не мають досвіду в аналітиці. Також потрібно знати структуру та типи даних, які потрібні для певного типу звітного документа.

CRM для стоматології розроблена в Asabix має опцію автоматичної генерації звітів, що значно спрощує такі регулярні процедури. Крім того, вона формує інтерактивні дешборди із візуальними елементами, що наочно демонструють дані.
04
Автоматична генерація звітів
Створення звітів – це обов’язковий та регулярний процес у будь-якій установі, включаючи медичні. Формування звітів є доволі складною процедурою, особливо для людей, які не мають досвіду в аналітиці.

CRM для стоматології розроблена в Asabix має опцію автоматичної генерації звітів, що значно спрощує такі регулярні процедури. Крім того, вона формує інтерактивні дешборди із візуальними елементами, що наочно демонструють дані.
Наші клієнти
#0000

Бренди, з якими ми співпрацюємо

img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
Ціни
#0001

Варіанти розробки CRM системи для стоматології

Розробка індивідуального рішення стартує від $15 000. Фінальна вартість залежить від кількості напрямів, філій, потрібних модулів, інтеграцій з лабораторіями, страховими та системами документообігу.

MVP-рішення

Швидкий цифровий помічник для вашої стоматологічної клініки

Цей варіант підходить установам, що мають на меті перейти від Excel, оцифрувати записи та автоматизувати процеси. Мінімально життєздатна версія містить основні модулі: електронні медичні картки, розклад, облік платежів та аналітика.

Переваги:

  • Швидкий запуск.
  • Інтуїтивний інтерфейс для персоналу з будь-яким рівнем технічних навичок.
  • Мінімум змін у поточних процесах.
  • Масштабована архітектура, що надає можливість додавати інші модулі у майбутньому.
CRM під ключ

Багатофункціональне цифрове рішення

Така платформа підходить для мережі стоматологій. Вона буде доречною, якщо ви хочете оцифрувати всі процеси та встановити єдину електронну базу для всієї організації. Ми ретельно створюємо та впроваджуємо кастомізовану систему під індивідуальний запит.

Переваги:

  • Повна діджиталізація клієнтської бази.
  • Детальна аналітика для лікарів, бухгалтерів, адміністраторів тощо.
  • Інтеграція з рентген-апаратів, 3D сканерів, та інших діагностичних пристроїв.
  • Цифровий архів, що містить документи різних типів.
Кому це підходить?
#0003

Основні можливості CRM для стоматологічної клініки

Пацієнтів не з’являються на прийом?
Чи рахували ви скільки клієнтів не з'явилося у зазначений час до клініки? Навіть якщо адміністратор дзвонить та попереджує про візит, люди мають здатність забувати про подію, зважаючи на щільний особистий графік чи зовнішні обставити. Це суттєво впливає на робочі процеси у стоматології та порушує ретельно спланований графік лікарів. Таку незручність можна вирішити за допомогою ПЗ для автоматизації стоматології, яка надсилає нагадування про візит автоматично на телефон чи rmail.
Іноді не вистачає потрібних матеріалів?
У стоматологічному кабінеті використовується безліч матеріалів та інструментів на щоденній основі. Буває таке, що деякі з них дуже часто витрачаються, а постачання затримується? Це може вплинути на якість послуг, що надається клієнтам та репутацію клініки. Ось чому є сенс ввести CRM платформу, тому що вона надає функцію ведення обліку препаратів та інструментів. За допомогою ШІ, вона також може передбачити нестачу певних матеріалів, щоб вчасно їх замовити.
Деякі стоматологи працюють понаднормово?
Буває так, що лікарі беруть додаткові години і працюють трохи довше в деякі дні. Тим часом інші медичні працівники клініки не мають достатнього завантаження. Якщо це відбувається на постійній основі, то є сенс ввести СРМ для стоматології для оптимізації навантаження лікарів та адміністративного персоналу. Така система надає змогу спостерігати за кількістю відпрацьованих годин та аналізувати виконання поставлених задач.
Незрозумілий план лікування?
Не секрет, що медичні працівники використовують професійний жаргон. Специфічні терміни зі стоматології, однак, не завжди зрозумілі для звичайних людей. Завдяки CRM для стоматології ви зможете сформувати візуальний план лікування. Таким чином кожен пацієнт може наочно оцінити "клінічну картину" із детальними поясненнями, які процедури потрібні для досягнення результати та їх орієнтовна вартість.
Чому ми
#0004

Чому варто обрати Asabix для розробки CRM?

Досвід роботи із медичними установами
Ми створюємо CRM системи, беручи до уваги реальні робочі процеси у стоматологічних клініках. Наша компанія має досвід створення рішень різного ступеня складності для медичних центрів різних типів як в Україні, так і поза її межами.
Безпека зберігання даних пацієнтів
Спеціалісти Asabix застосовують алгоритми шифрування на рівні передачі та зберігання інформації. Ми також впроваджуємо систему контролю доступів та забезпечуємо відповідність до регіональних законів щодо конфіденційності медичних даних.
Гнучкість у налаштування CRM під потреби клініки
Наші спеціалісти створять рішення, яке буде адаптовано саме для вас. Воно буде містити ті модулі, які будуть актуальні для ваших робочих процесів. Формат медичних карт буде налаштовано згідно з вашими уподобаннями. Ми також кастомізуємо інші налаштування згідно з вашими запитами.
Відгуки клієнтів
#0009

Нам довіряють

Деякі коментарі
Ми дуже задоволені результатами! З самого початку команда Asabix демонструвала прагнення до досконалості, і їх продуктивність перевершила наші очікування з усіх боків. Спілкування було безперебійним протягом усього проекту. Вони швидко відповідали на мої запити, що допомогло нам підтримувати динамічний і ефективний робочий процес. Якість їхньої роботи справді неймовірна.

Вони продемонстрували вражаючий рівень знань у веб-розробці. Вони бездоганно виконали складні функціональні можливості та інтегрували спеціальні функції для задоволення наших конкретних потреб. Веб-сайт, який вони створили, функціонує бездоганно та узгоджується з ідентичністю нашого бренду.
feedback alt
Анна Шмітц
CFO, Superior Vending Inc.
Ми з Asabix працюємо вже 5 років, і маємо свою історію співпраці. Ми звернулись по рекомендації до цієї команди, щоб вони допрацювали наш наявний інтернет-магазин, а з часом розробили новий, більш технічно досконалий, з двома мовами та двома валютами для зручності покупок за межами України. Результат нас повністю задовільнив: інтернет-магазин, розроблений на Laravel, завантажувався дуже швидко, на мобільних пристроях все відображалось ідеально. Хочемо зазначити, що ми часто інтегруємо сторонні сервіси чи впроваджуємо специфічні рекомендації SEO агенств, і менеджери Asabix завжди все вирішують напряму з ними без зайвої переадресації інформації між компаніями. Завдяки цій команді, ми змогли передати в інтернет-просторі нашу українську гостинність та знайти нових клієнтів.
Etnodim
Іван Корнійчук
Керуючий партнер, Etnodim
Маємо реальний результат завдяки Asabix: зросла відвідуваність магазину клієнта та коефіцієнт конверсії, що добре позначилося на продажах. Нам особливо сподобалось в співпраці те, що ця команда не тільки дотримується дедлайнів, але завжди на зв’язку, навіть у неробочий час. Відповідальність наразі цінна риса.
Розробка систем CRM для стоматологічної клініки - Зображення №11
Євген Марендич
Керівник відділу маркетингу, EAT ME AT
Тут працюють дійсно кваліфіковані розробники, спеціалізуються на Laravel + VueJS.
Розробка систем CRM для стоматологічної клініки - Зображення №13
Олександр Полховський
CEO, Uland.ua
Працюючи з Asabix протягом декількох місяців, я був дуже задоволений обслуговуванням. Оперативно реагують та пропонують чудові рішення. Я б рекомендував для будь-якого проєкту з Laravel, а також з API. Раніше працював з іншими та зараз задоволений, що врешті-решт знайшов їх.
Розробка систем CRM для стоматологічної клініки - Зображення №15
Олег Ладан
Skladusa
Ми замовили в Asabix сайт, який буде максимально оптимізований для пошукових систем та виглядатиме сучасно. Для нас важливо було якісно представити онлайн наші серії та колекції меблів, які ми виробляємо для багатьох країн Європи. З командою Asabix у нас було швидке та чітке спілкування, а результат навіть перевершив наші очікування: сайт працює ідеально, а також ми додали програми лояльності та підписки на акції. Ми отримали зручну адмінпанель, через яку змогли легко керувати інтернет-магазином і вчасно запустити його.
Роман Т.
Менеджер з розвитку, Aquarodos
Портфоліо
#0000

Виконані роботи

Стек технологій
#0000

Ми працюємо з найкращими технологіями

Розробка систем CRM для стоматологічної клініки - Зображення №28
Розробка систем CRM для стоматологічної клініки - Зображення №29
Розробка систем CRM для стоматологічної клініки - Зображення №30
Розробка систем CRM для стоматологічної клініки - Зображення №31
Розробка систем CRM для стоматологічної клініки - Зображення №32
Розробка систем CRM для стоматологічної клініки - Зображення №33
Розробка систем CRM для стоматологічної клініки - Зображення №34
Розробка систем CRM для стоматологічної клініки - Зображення №35
Розробка систем CRM для стоматологічної клініки - Зображення №36
Розробка систем CRM для стоматологічної клініки - Зображення №37
Розробка систем CRM для стоматологічної клініки - Зображення №38
Розробка систем CRM для стоматологічної клініки - Зображення №39
FAQs
#0006

Поширені запитання та відповіді

Як CRM-система допомагає стоматологічній клініці?

CRM система оптимізує роботу стоматології. Вона автоматизує керування записами на прийом, зберігає історію лікування та полегшує звітність. Це сприяє персоналізованому обслуговуванню, підвищує рівень задоволеності клієнтів і покращує загальне враження від відвідування клініки.

Які функції важливі для CRM у стоматології?

Платформа для керування взаємовідносинами із клієнтами для стоматологічного кабінету може бути налаштована згідно з індивідуальними запитами. Однак, майже кожна така система містить такі основні модулі: запис на прийом, медичні карти, документообіг та інтеграції.

Які переваги індивідуальної CRM системи над готовим рішенням?

Готові CRM мають величезну кількість модулів, тому що вони орієнтуються на компанії в різних індустріях. У результаті ви отримуєте перевантажену систему, яка містить багато непотрібних функцій, що можуть суттєво сповільнювати роботу із системою.


Індивідуальна CRM платформа створена саме під ваші процеси у стоматологічній клініці. У неї також можна додавати нові функції й інтеграції з часом, якщо це буде потрібно. Таким чином, усі співробітники вашої клініки можуть легко навчитися користуватися такою системою: створювати плани лікування, вести облік матеріалів, формувати звіти тощо

Чи можна інтегрувати CRM із діагностичним обладнанням?

До системи можна під’єднати як зовнішні фізичні пристрої для діагностування пацієнтів (рентген-апарат, 3D сканер, 3D принтер тощо), а також інші типи ПЗ (бухгалтерські системи, маркетингові застосунки тощо).

Чи можна починати з MVP, а потім масштабувати?

Так, можна почати з MVP. Ми розробимо масштабовану архітектуру, до якої можна поступово підключати нові модулі без перероблювання системи. Такий варіант буде доречним, якщо ви хочете швидко відмовитись від Excel і хаотичних процесів, запустити автоматизацію та перевірити гіпотези.

Скільки коштує CRM для стоматології?

Базова збірка такої системи стартує від 15 000 доларів. Остаточна вартість продукту залежатиме від кількості модулів, інтеграцій, та додаткових функцій.

Чи існують щомісячні платежі?

Ні, не потрібно буде здійснювати регулярні платежі після того, як ми створимо та імплементуємо індивідуальне рішення для вас. Оплата здійснюється лише за етапи розробки системи. Надалі витрати стосуються лише хостингу, домену, сертифіката безпеки, та, за бажанням, технічної підтримки.

Development Of Internet Portals
 
Контакти
#0000

Готові розпочати? Зв'яжіться з нами!

Телефон:
+38 (096) 880 99 00
Адреса:

Україна, Житомир
вул. Вітрука 9в

Графік:

Пн – Пт 9.00 – 19.00

Телефон:
+48 570 337 815
Телефон:
+17 377 101 449
Адреса:

Poland, Warsaw, 00-842
Łucka street 15/204

Графік:

Пн – Пт 9.00 – 19.00

 
 
Зв'яжіться з нами
#0000

Залишилися запитання?

Будь ласка, заповніть форму нижче і наші спеціалісти зв'яжуться з вами якнайшвидше!
Натискаючи кнопку "Відправити", ви погоджуєтеся з обробкою персональних даних. Детальніше.