Команда:
UI/UX Design
Front-end
Back-end
QA
Project manager
Країна:
США
Період розробки:
01.09.2023 - 31.01.2024
Про компанію
USA Pulltabs — компанія у Вісконсині, яка спеціалізується на виробництві та оптовій торгівлі
лотерейних білетів (скретч-карток) та колекційних бейсбольних
карток.
Компанія активно співпрацює з учасниками бейсбольних змагань та проводить розіграші символіки з
автографами серед своїх клієнтів. Крім того, USA Pulltabs пропонує інноваційні рішення для
реалізації лотерейних білетів через спеціалізовані
автомати , що робить їхні послуги ще більш доступними.
Задача Asabix
Створення вебплатформи для співробітників та клієнтів USA Pulltabs задля розв'язання
проблеми неефективного ведення даних у таблицях Excel.
Підхід
Ми створили з нуля оптимальне хмарне рішення з автоматизованими процесами, складною
бізнес-логікою й різнорівневою структурою ролей, стандартизованим управлінням запасами та
зручною системою нотифікацій.
Laravel
VueJS
API Square
Docker
Figma
![Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №11 Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №11](./media/images/pulltabs-crm/registration2.png)
![Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №12 Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №12](./media/images/pulltabs-crm/orders-table.jpg)
Етапи розробки
-
Проведено ряд зустрічей з клієнтом для глибокого розуміння усіх вимог та потреб бізнесу.
-
Детально проаналізовано нішу та конкурентів, а також глибоко вивчено бізнес-специфіку замовника для прийняття оптимальних рішень під час розробки.
-
На основі отриманих даних складено технічне завдання, а також розроблено прототип системи для уточнення функціонала та вигляду платформи.
-
Розроблено унікальний дизайн вебдодатка, враховуючи кожен розділ та підбираючи оптимальну кольорову схему для покращення користувацького досвіду.
-
Реалізація технічного завдання з врахуванням бекенду та фронтенду для забезпечення повного функціонала системи.
-
Тестування розробленої системи з наступним внесенням коректив та вдосконаленням, щоб забезпечити її стабільну та ефективну роботу.
-
Проведено навчання замовнику щодо використання вебдодатка, враховуючи всі аспекти його функціоналу та можливостей.
Дизайн
Приклад використаної колірної гами, шрифту та
іконок
Aa
Lato
Medium & ExtraBold
0B122C
Black
2367E0
Blue
728AB7
Grey
FF5900
Red
08CDAA
Green
F4F8FF
lighter bg grey
Організація компонентів в Figma
![Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №13 Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №13](./media/images/pulltabs-crm/figma-file1.png)
![Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №14 Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №14](./media/images/pulltabs-crm/figma-file3.png)
![Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №15 Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №15](./media/images/pulltabs-crm/figma-file2.png)
![Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №16 Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №16](./media/images/pulltabs-crm/figma-file4.png)
![Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №17 Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №17](./media/images/pulltabs-crm/figma-file5.png)
![Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №18 Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №18](./media/images/pulltabs-crm/figma-file6.jpg)
Кількість затрачених годин
500г
Back-end
650г
Front-end
80г
Дизайн
200г
Менеджмент та QA
Проєкт в деталях
Завдяки модульній структурі вебдодаток легко
масштабується і підтримується
Різноманітні групи користувачів
Можливість підписувати інвойси з планшета або
телефону
Система нотифікацій для користувачів та
адміністраторів
Логування всіх операцій в додатку
Різні склади та облік товарів для кожного з них
![Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №19 Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №19](./media/images/pulltabs-crm/order.jpg)
Модуль замовлення:
- Клієнти можуть створювати замовлення, вибираючи перевізника, дату, бажані товари, місце доставлення та інші дані.
- Список замовлень має всі необхідні фільтри, функції експорту та можливість переходу на сторінки "показати", "редагувати" та інші.
- Адміністратор може взаємодіяти з замовленнями, збирати товари, змінювати їх статуси та виконувати інші дії.
Модуль інвойси:
- Загальна сума інвойсу складається з численних компонентів, таких як вартість товару, доставлення, податки, знижки та інші складові.
- Інвойс можна оплатити як одноразовим платежем, так і частинами.
- Оплату можна здійснити онлайн за допомогою підключеної платіжної системи або інших доступних методів.
- Є можливість підписувати інвойси на планшеті, коли кур'єр отримав оплату готівкою.
![Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №20 Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №20](./media/images/pulltabs-crm/invoice2.png)
![Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №21 Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №21](./media/images/pulltabs-crm/products.jpg)
Модуль товари
Комплексний підхід до товарообігу надає
можливість:
- Проводити приймання товару на склад.
- Переміщувати товари між складами.
- Здійснювати інвентаризацію.
- Додавати товари у статус "пошкоджені".
- Створювати повернення, а також мати можливість списувати товари.
- Усі операції фіксуються та формуються у звіт.
Профіль користувача
Можливість заповнювати та редагувати персональну
інформацію
Завантажувати фотографії, податкові документи та інші
Прив'язувати користувача до різних груп, типів та інших
параметрів
![Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №22 Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №22](./media/images/pulltabs-crm/user-profile2.png)
Дашборд
Можливість переглядати аналітику системи, включаючи найпопулярніші
товари,
статистику замовлень, фінансові показники та швидкі посилання
статистику замовлень, фінансові показники та швидкі посилання
![Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №23 Вебплатформа для компанії USA Pulltabs - Зображення №23](./media/images/pulltabs-crm/dashboard.jpg)
Основні властивості нашого вебдодатка
-
ШвидкістьОптимізована для ефективності та мінімізації часу реакції.
-
ДизайнСучасний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, що сприяє зручності використання.
-
БезпекаВисокий рівень захисту даних та конфіденційності.
-
МасштабованістьГнучка архітектура, яка легко адаптується до зростання обсягів даних та кількості користувачів.
-
НадійністьСистема побудована з урахуванням стабільності та надійності для безперебійної роботи.
Результати
-
01Покращення відносин з
клієнтами та збільшення
продуктивності -
02Оптимізація управління
запасами та стандартизація
процесів -
03Аналіз даних та
вдосконалення
маркетингу
Контакти
#0000
Готові розпочати? Зв'яжіться з нами!
Email:
Адреса:
Україна, Житомир
вул. Вітрука 9в
Графік:
Пн – Пт 9.00 – 19.00
Email:
Адреса:
Poland, Warsaw, 00-842
Łucka street 15/204
Графік:
Пн – Пт 9.00 – 19.00
Зв'яжіться з нами
#0000
Залишилися запитання?
Будь ласка, заповніть форму нижче і наші спеціалісти зв'яжуться з вами якнайшвидше!