Команда:
UI/UX Design
Front-end
Back-end
QA
Project manager
Країна:
США
Період розробки:
01.09.2023 - 31.01.2024
Про компанію
USA Pulltabs — компанія у Вісконсині, яка спеціалізується на виробництві та оптовій торгівлі
лотерейних білетів (скретч-карток) та колекційних бейсбольних
карток.
Компанія активно співпрацює з учасниками бейсбольних змагань та проводить розіграші символіки з
автографами серед своїх клієнтів. Крім того, USA Pulltabs пропонує інноваційні рішення для
реалізації лотерейних білетів через спеціалізовані
автомати , що робить їхні послуги ще більш доступними.
Задача Asabix
Створення вебплатформи для співробітників та клієнтів USA Pulltabs задля розв'язання
проблеми неефективного ведення даних у таблицях Excel.
Підхід
Ми створили з нуля оптимальне хмарне рішення з автоматизованими процесами, складною
бізнес-логікою й різнорівневою структурою ролей, стандартизованим управлінням запасами та
зручною системою нотифікацій.
Laravel
VueJS
API Square
Docker
Figma
Етапи розробки
-
Проведено ряд зустрічей з клієнтом для глибокого розуміння усіх вимог та потреб бізнесу.
-
Детально проаналізовано нішу та конкурентів, а також глибоко вивчено бізнес-специфіку замовника для прийняття оптимальних рішень під час розробки.
-
На основі отриманих даних складено технічне завдання, а також розроблено прототип системи для уточнення функціонала та вигляду платформи.
-
Розроблено унікальний дизайн вебдодатка, враховуючи кожен розділ та підбираючи оптимальну кольорову схему для покращення користувацького досвіду.
-
Реалізація технічного завдання з врахуванням бекенду та фронтенду для забезпечення повного функціонала системи.
-
Тестування розробленої системи з наступним внесенням коректив та вдосконаленням, щоб забезпечити її стабільну та ефективну роботу.
-
Проведено навчання замовнику щодо використання вебдодатка, враховуючи всі аспекти його функціоналу та можливостей.
Дизайн
Приклад використаної колірної гами, шрифту та
іконок
Aa
Lato
Medium & ExtraBold
0B122C
Black
2367E0
Blue
728AB7
Grey
FF5900
Red
08CDAA
Green
F4F8FF
lighter bg grey
Організація компонентів в Figma
Кількість затрачених годин
500г
Back-end
650г
Front-end
80г
Дизайн
200г
Менеджмент та QA
Проєкт в деталях
Завдяки модульній структурі вебдодаток легко
масштабується і підтримується
Різноманітні групи користувачів
Можливість підписувати інвойси з планшета або
телефону
Система нотифікацій для користувачів та
адміністраторів
Логування всіх операцій в додатку
Різні склади та облік товарів для кожного з них
Модуль замовлення:
- Клієнти можуть створювати замовлення, вибираючи перевізника, дату, бажані товари, місце доставлення та інші дані.
- Список замовлень має всі необхідні фільтри, функції експорту та можливість переходу на сторінки "показати", "редагувати" та інші.
- Адміністратор може взаємодіяти з замовленнями, збирати товари, змінювати їх статуси та виконувати інші дії.
Модуль інвойси:
- Загальна сума інвойсу складається з численних компонентів, таких як вартість товару, доставлення, податки, знижки та інші складові.
- Інвойс можна оплатити як одноразовим платежем, так і частинами.
- Оплату можна здійснити онлайн за допомогою підключеної платіжної системи або інших доступних методів.
- Є можливість підписувати інвойси на планшеті, коли кур'єр отримав оплату готівкою.
Модуль товари
Комплексний підхід до товарообігу надає
можливість:
- Проводити приймання товару на склад.
- Переміщувати товари між складами.
- Здійснювати інвентаризацію.
- Додавати товари у статус "пошкоджені".
- Створювати повернення, а також мати можливість списувати товари.
- Усі операції фіксуються та формуються у звіт.
Профіль користувача
Можливість заповнювати та редагувати персональну
інформацію
Завантажувати фотографії, податкові документи та інші
Прив'язувати користувача до різних груп, типів та інших
параметрів
Дашборд
Можливість переглядати аналітику системи, включаючи найпопулярніші
товари,
статистику замовлень, фінансові показники та швидкі посилання
статистику замовлень, фінансові показники та швидкі посилання
Основні властивості нашого вебдодатка
-
ШвидкістьОптимізована для ефективності та мінімізації часу реакції.
-
ДизайнСучасний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, що сприяє зручності використання.
-
БезпекаВисокий рівень захисту даних та конфіденційності.
-
МасштабованістьГнучка архітектура, яка легко адаптується до зростання обсягів даних та кількості користувачів.
-
НадійністьСистема побудована з урахуванням стабільності та надійності для безперебійної роботи.
Результати
-
01Покращення відносин з
клієнтами та збільшення
продуктивності -
02Оптимізація управління
запасами та стандартизація
процесів -
03Аналіз даних та
вдосконалення
маркетингу
Контакти
#0000
Готові розпочати? Зв'яжіться з нами!
Email:
Адреса:
Україна, Житомир
вул. Вітрука 9в
Графік:
Пн – Пт 9.00 – 19.00
Email:
Адреса:
Poland, Warsaw, 00-842
Łucka street 15/204
Графік:
Пн – Пт 9.00 – 19.00
Зв'яжіться з нами
#0000
Залишилися запитання?
Будь ласка, заповніть форму нижче і наші спеціалісти зв'яжуться з вами якнайшвидше!