CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №1
01

CRM/ERP система
для автосервісу

CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №5
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №6
20+
Команда
250+
Кількість машин, що обслуговуються на місяць
5
Роки досвіду
Завдання
Розробити систему управління для станції обслуговування автомобілів,
яка буде інтуїтивно зрозумілою для співробітників та власників
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №7
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №8
Проблема
Неефективний документообіг та
управління процесами
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №9
Що потрібно було виправити?
Менеджери вели облік клієнтів у таблиці Excel, а рахунки на оплату редагувалися в Word, де дані вводились кожен раз вручну. Також вони використовували Excel для обліку заробітної плати та закупівель у постачальників. На початкових етапах цей підхід не викликав проблем. Проте з розширенням автомайстерні замовник зрозумів, що менеджери втрачають інформацію, не завжди встигають вносити її до таблиць і часто припускаються помилок. Тому в результаті було вирішено автоматизувати процеси.
Подробиці
Сторінки продуктів та замовлень
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №10
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №11
Архітектура CRM
Правильно розроблена структура проєкту є фундаментом для його масштабування та розвитку

Дашборд

Клієнти
Продукти
Задачі
Рахунки
Налаштування
Роботи
 
Запис
Продажі
 
 
 
 
Заробітні плати
 
 
 
 
Звіти
 
Витрати
Закупівля та продаж товарів за накладними
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №12
Функціональність
Спрощуючи роботу автосервісу,
ми забезпечуємо прибутковість бізнесу!
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №13
Товари
Кількісний облік містить фіксацію прибуття товарів на основі накладних від постачальників та реєстрацію продажу запчастин. Додатково, менеджери можуть включати товари до рахунків для клієнтів, якщо вони були використані під час ремонтних робіт.
Клієнти
Розділ містить список клієнтів, для кожного з яких зберігається вся історія обслуговування.
Запис та задачі
Менеджер може вести журнал записів та отримувати інформацію про те, які дні є більш завантаженими, а які менш завантаженими. Крім того, у системі існує можливість додавати завдання, як для особистого виконання, так і для інших співробітників.
Налаштування
Гнучкі налаштування дозволяють додавати та редагувати:
  • Користувачів.
  • Постачальників.
  • Майстрів.
  • Види робіт.
  • Інше.
Фінанси
Ефективне управління допомагає
структурувати фінансову звітність
Створення інвойсу може бути здійснене шляхом вибору клієнта зі списку або введення нового, який автоматично додається до списку клієнтів. Менеджер прикріплює документ до майстра для подальшої звітності та автоматичного нарахування заробітної плати наприкінці місяця, оскільки вона обчислюється як відсоток від закритих накладних.
Система автоматично генерує PDF-накладні для подальшого друку. Крім того, в системі доступний розділ "бухгалтерія", де зберігається повна фінансова інформація за весь період. Також є розділ "витрати", де менеджер може вносити непередбачені витрати для правильного формування звітності на кінець кожного дня.
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №14
Комунікація
Чітке розуміння цілей та очікувань —
ключовий фактор успішного визначення завдань
Для вивчення всіх деталей роботи автосервісу представники компанії та фахівці з Asabix провели багато зустрічей, на яких обговорювали завдання проєкту та бізнес-процеси, розробляли структуру CRM та визначали пріоритети для задач.
Наша спільна робота стала прикладом того, як глибоке розуміння бізнес-процесів та відданість досягненню успіху можуть призвести до значущих покращень у сфері обслуговування та управління автосервісом.
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №15
Дашборд
Уся статистика представлена на
головній сторінці CRM у формі графіків
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №16
На дашборді надані такі дані:
  • Витрати та доходи за поточний день.
  • Каса за поточний місяць.
  • Загальний прибуток та чистий прибуток за поточний місяць.
  • Список записів та блок завдань на кожен день.
 
Результат
Тепер вся команда зосереджена на наданні послуг і впевнена, що всі дані збережені
Переваги для власників
У будь-який момент власник бізнесу може авторизуватись в CRM і бути в курсі всіх процесів в компанії. Він може перевіряти не лише ефективність роботи членів команди, але й фінансові показники та інше.
Переваги для команди
Менеджери витрачають менше часу на формування накладних та інших документів, мають можливість вести облік фінансів та товарів. Співробітники можуть перевіряти нарахування заробітної плати в кінці кожного дня відповідно до закритих накладних за виконані роботи.
 
Контакти
#0000

Готові розпочати? Зв'яжіться з нами!

Телефон:
+38 (096) 880 99 00
Адреса:

Україна, Житомир
вул. Вітрука 9в

Графік:

Пн-Пт 9.00 - 19.00

Телефон:
+48 570 337 815
Адреса:

Poland, Warsaw, 00-842
Łucka street 15/204

Графік:

Пн-Пт 9.00 - 19.00

 
 
Зв'яжіться з нами
#0000

Залишилися запитання?

Будь ласка, заповніть форму нижче і наші спеціалісти зв'яжуться з вами якнайшвидше!
Натискаючи кнопку "Відправити", ви погоджуєтеся з обробкою персональних даних. Детальніше.