CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №1
01

CRM/ERP система
для автосервісу

CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №5
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №6
20+
Команда
250+
Машин щомісяця
5
Роки досвіду
Завдання
Розробити інтуїтивно зрозумілу систему управління
станцією обслуговування автомобілів для співробітників та власників.
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №7
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №8
Проблема
Документообіг та
управління процесами
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №9
Зростання автосервісу вимагає не лише розширення команди та спектру послуг, але й вдосконалення системи документообігу та управління процесами. Традиційні методи управління документами, як Excel та Word зі зростанням бізнесу втрачали свою ефективність: дані губились, менеджери припускались помилок. Застосування таких простих інструментів для обліку клієнтів, створення рахунків на оплату та підрахунку заробітної плати ставало неефективним та ризикованим. Було вирішено впровадити автоматизовану систему документообігу та управління процесами, щоб забезпечити точність, надійність та безпеку даних.
Подробиці
Сторінки продуктів та замовлень
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №10
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №11
Архітектура CRM
Ефективна структура — основа для зростання проєкту

Дашборд

Клієнти
Продукти
Задачі
Рахунки
Налаштування
Роботи
 
Запис
Продажі
 
 
 
 
Заробітні плати
 
 
 
 
Звіти
 
Витрати
Прозорість накладних витрат: повний звіт
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №12
Функціональність
Спрощуючи роботу автосервісу,
ми забезпечуємо прибутковість бізнесу!
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №13
Товари
Управління запасами містить фіксацію надходження товарів на основі накладних від постачальників і реєстрацію продажу запчастин. Менеджери можуть також додавати товари в рахунки для клієнтів, якщо вони використовувалися під час ремонтних робіт.
Клієнти
Розділ містить список клієнтів, зі збереженням для кожного з них всієї історії обслуговування.
Запис та задачі
Менеджер може вести журнал записів і отримувати інформацію про завантаженість днів. Також є можливість додавати завдання як для особистого виконання, так і для інших співробітників.
Налаштування
Гнучкі налаштування дають змогу додавати і редагувати користувачів, постачальників, майстрів, види робіт та інше.
Фінанси
Ефективне управління допомагає
структурувати фінансову звітність
Створення інвойсу може бути здійснено шляхом вибору клієнта зі списку або введенням нового, який автоматично буде додано до існуючого списку клієнтів. Після цього менеджер прикріплює документ до "майстра" для подальшої звітності та автоматичного нарахування заробітної плати наприкінці місяця, оскільки вона розраховується як відсоток від закритих накладних.
Система автоматично генерує PDF-накладні для друку. Крім того, є розділ "бухгалтерія" з повною фінансовою інформацією за весь період, і "витрати", де менеджер може відстежувати непередбачувані витрати для точної щоденної звітності.
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №14
Комунікація
Чітке розуміння цілей та очікувань —
ключовий фактор успішного визначення завдань
Представники компанії та фахівці з Asabix приділили багато часу зустрічам з клієнтом, де не тільки обговорювали цілі проєкту та бізнес-процеси, а й ретельно розробляли структуру CRM, визначали пріоритети для завдань і вибудовували стратегії для їх виконання.
Наша співпраця стала прикладом того, як глибоке розуміння бізнес-процесів, відданість досягненню успіху та ефективна комунікація здатні призвести до вагомих покращень в обслуговуванні та управлінні автосервісом.
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №15
Дашборд
Уся статистика представлена на
головній сторінці CRM у формі графіків
CRM/ERP система для автосервісу - Зображення №16
На дашборді доступні такі дані:
  • Витрати та прибутки за поточний день, що дає можливість оперативної оцінки фінансових показників.
  • Інформація про касу за поточний місяць.
  • Загальний прибуток і чистий прибуток за поточний місяць, що дає змогу оцінити фінансову ефективність бізнесу.
  • Список записів і блок завдань на кожен день для зручного планування і контролю поточних ділових активностей.
 
Результат
Тепер вся команда повністю сфокусована на наданні високоякісних послуг і впевнена в захищеності зберігання даних.
Переваги для власників
Власник бізнесу в будь-який момент може увійти в CRM і бути в курсі всіх процесів компанії. Він має можливість контролювати не тільки ефективність роботи команди, але й фінансові показники та інші аспекти бізнесу.
Переваги для команди
Менеджерам потрібно менше часу на складання накладних та іншої документації завдяки доступу до обліку фінансів і товарів. Співробітники можуть перевіряти нарахування заробітної плати наприкінці кожного дня на основі закритих накладних за виконані роботи, що підвищує їхню впевненість у правильності виплат.
 
Контакти
#0000

Готові розпочати? Зв'яжіться з нами!

Телефон:
+38 (096) 880 99 00
Адреса:

Україна, Житомир
вул. Вітрука 9в

Графік:

Пн – Пт 9.00 – 19.00

Телефон:
+48 570 337 815
Адреса:

Poland, Warsaw, 00-842
Łucka street 15/204

Графік:

Пн – Пт 9.00 – 19.00

 
 
Зв'яжіться з нами
#0000

Залишилися запитання?

Будь ласка, заповніть форму нижче і наші спеціалісти зв'яжуться з вами якнайшвидше!
Натискаючи кнопку "Відправити", ви погоджуєтеся з обробкою персональних даних. Детальніше.