Команда: UI/UX Design
Front-end
Back-end
QA
Project manager
01.09.2021 - 15.11.2021


20+
Команда
250+
Кількість машин, що обслуговуються на місяць
5
Роки досвіду
Завдання
Розробити
систему управління для станції обслуговування автомобілів,
яка буде інтуїтивно зрозумілою для співробітників та власників
яка буде інтуїтивно зрозумілою для співробітників та власників


Проблема
Неефективний документообіг та
управління процесами
управління процесами

Що потрібно було виправити?
Менеджери вели облік клієнтів у таблиці
Excel, а рахунки на оплату редагувалися в Word, де дані вводились кожен раз
вручну. Також вони використовували Excel для обліку заробітної плати та
закупівель у постачальників. На початкових етапах цей підхід не викликав
проблем. Проте з розширенням автомайстерні замовник зрозумів, що менеджери
втрачають інформацію, не завжди встигають її записати до таблиць і часто
допускають помилки. Тому в результаті було вирішено автоматизувати процеси.
Подробиці
Сторінки продуктів та замовлень


Архітектура CRM
Правильно розроблена структура проєкту є фундаментом для його
зростання та розвитку
Дашборд
Клієнти
Продукти
Задачі
Рахунки
Налаштування
Роботи
Запис
Продажі
Заробітні плати
Звіти
Накладні/Витрати
Закупівля та продаж товарів за накладними

Функціональність
Спрощуючи роботу автосервісу,
ми забезпечуємо прибутковість бізнесу!
ми забезпечуємо прибутковість бізнесу!

Товари
Кількісний облік включає в себе фіксацію
прибуття товарів на основі накладних від постачальників та реєстрацію
продажу запчастин. Додатково, менеджери можуть включати товари до рахунків
для клієнтів, якщо вони були використані під час ремонтних робіт.
Клієнти
Розділ містить список клієнтів, для кожного з
яких зберігається вся історія обслуговування.
Запис та задачі
Менеджер може вести журнал записів та
отримувати інформацію про те, які дні є більш завантаженими, а які менш
завантаженими. Крім того, у системі існує можливість додавати завдання, як
для особистого виконання, так і для інших співробітників.
Налаштування
Гнучкі
налаштування дозволяють додавати та редагувати:
- Користувачів.
- Постачальників.
- Майстрів.
- Види робіт.
- Інше.
Фінанси
Ефективне управління допомагає
структурувати фінансову звітність
структурувати фінансову звітність
Створення інвойсу може бути здійснене шляхом
вибору клієнта зі списку або введення нового, який автоматично додається до списку
клієнтів. Менеджер прикріплює документ до майстра для подальшої звітності та
автоматичного нарахування заробітної плати наприкінці місяця, оскільки вона
обчислюється як відсоток від закритих накладних.
Система автоматично генерує PDF-накладні для
подальшого друку. Крім того, в системі доступний розділ "бухгалтерія", де
зберігається повна фінансова інформація за весь період. Також є розділ "витрати", де
менеджер може вносити непередбачені витрати для правильного формування звітності на
кінець кожного дня.

Комунікація
Ефективне спілкування сприяє
кращому визначенню завдань
кращому визначенню завдань
Для вивчення всіх деталей роботи автосервісу
представники компанії та фахівці з Asabix провели багато зустрічей, на яких
обговорювали завдання проєкту та бізнес-процеси, розробляли структуру CRM та
визначали пріоритети для задач.
Наша спільна робота стала прикладом того, як
глибоке розуміння бізнес-процесів та відданість досягненню успіху можуть
призвести до значущих покращень у сфері обслуговування та управління
автосервісом.

Дашборд
Уся статистика представлена на
головній сторінці CRM у формі графіків
головній сторінці CRM у формі графіків

На дашборді
надані такі дані:
- Витрати та доходи за поточний день.
- Каса за поточний місяць.
- Загальний прибуток та чистий прибуток за поточний місяць.
- Список записів та блок завдань на кожен день.
Результат
Тепер вся команда зосереджена на наданні якісних послуг і
не має страху втратити дані
Переваги для власників
У будь-який момент власник бізнесу може
авторизуватись в CRM і бути в курсі всіх процесів в компанії. Він може
перевіряти не лише ефективність роботи членів команди, але й фінансові показники
та інше.
Переваги для команди
Менеджери витрачають менше часу на формування
накладних та інших документів, мають можливість вести облік фінансів та товарів.
Співробітники можуть перевіряти нарахування заробітної плати в кінці кожного дня
відповідно до закритих накладних за виконані роботи.
Зв'яжіться з нами
#0013
Готові розпочати? Повідомте нас про це!
Email:
Адреса:
Україна, Житомир
вул. Вітрука 9в
Графік:
Пн-Пт 9.00 - 19.00
Email:
Адреса:
Poland, Warsaw, 00-842
Łucka street 15/204
Графік:
Пн-Пт 9.00 - 19.00
Зв'яжіться з нами
#0000
Залишилися запитання?
Будь ласка, заповніть наведену нижче форму, і наші спеціалісти зв'яжуться з вами якнайшвидше!