Які завдання вирішує CRM для кол-центру?
CRM система для кол центру відображає всю історію листування з певним клієнтом. Створюємо окремі картки користувачів, аби оператор відстежував кількість попередніх звернень, заявок і відповідей, й виконував свою роботу максимально оперативно. До того ж система самостійно закріплює певний запит за консультантом, який за нього відповідає.
СРМ система для кол центру не пропускає жоден дзвінок й автоматично розподіляє навантаження серед співробітників. До того ж кожен спеціаліст отримує нагадування про завдання на день. У результаті, потреби всіх клієнтів задовольняються, бізнес не втрачає контакти і можливість надавати сервіс.
Цифрове рішення готує для вас аналіз по кожному працівнику: кількість виконаних дзвінків на день, тривалість розмов, швидкість реакції, конверсії. За допомогою цих даних керівник коригує навантаження, підтримує тих, хто цього потребує, і винагороджує найкращих. Команда працює більш злагоджено.
CRM-система самостійно збирає аналітику стосовного кожного користувача: вивчає дзвінки, теми запитів, рівень задоволеності. Платформа відображає, які питання абоненти ставлять найчастіше, і як оператори на них реагують. Так, директор швидко знаходить “вузькі місця” у роботі свого бізнесу і приймає зважені рішення на основі реальних показників. Також можемо вбудувати у вашу CRM contact center надійного ШІ-консультанта, який сформує майбутній попит на основі історичних даних. Кол-центр отримує можливість зростати і покращувати якість обслуговування.
Бренди, з якими ми співпрацюємо
Ключові властивості CRM для кол-центрів
Варіанти розробки CRM для кол-центрів
Щоб розраховути кінцеву ціну CRM для кол-центру, беремо до уваги обраний тип запуску продукту та кількість модулів.
Швидке цифрове рішення для вашого кол-центру
Переваги:
- Швидкий запуск
- Інтуїтивний інтерфейс
- Контроль над процесами
- Можливість масштабування
Багатофункціональна екосистема
Переваги:
- Синхронізація з фінансовими системами
- Аналітика операторів, звернень
- Інтеграція з усіма каналами комунікації
- Гнучкі сценарії обробки звернень та персоналізовані відповіді для постійних клієнтів
Чому варто обрати Asabix для розробки CRM?
Нам довіряють
Ми працюємо з найкращими технологіями












Поширені запитання та відповіді
Найбільша відмінність полягає у тому, що CRM для контакт центру розроблена для роботи з великою кількістю запитів у режимі реального часу. Звичайна система зазвичай створена для продажів та керування угодами. Софт для call центру самостійно розподіляє завдання між операторами, контролює їхнє виконання, створює звіти з аналітики, інтегрується з IP-телефонією та месенджерами. Окрім того, в ній реалізовані механізми SLA — контроль часу відповіді та дотримання стандартів обслуговування. Так, ви отримуєте надійне рішення, що не тільки зберігає контакти, а є центром управління клієнтською взаємодією.
Звісно! Інтегруємо у вашу CRM для кол-центру як телефонію, так і пошту. Таким чином, зможете обробляти запити користувачів в одній системі. Завдяки інтеграції з IP-телефонією менеджер бачить історію взаємодії, розподіляє дзвінки між членами команди. До того ж дзвінки приймаються і здійснюються безпосередньо з програми. Підключення пошти дозволяє оперативно відповідати на листи, контролювати строки виконання задач. Як наслідок, процеси проходять без затримок, а керівник контролює комунікацію зі споживачами централізовано.
Адаптуємо CRM для кол-центру до роботи вашої команди, а не навпаки. Платформа допоможе додати необхідні поля у картках клієнтів, налаштувати права доступу, створити звіт під певні потреби. У програмі ви зможете розподіляти дзвінки на власний розсуд, створювати сценарії комунікацій та автоматизовані задачі, визначати власну логіку обробки замовлень.
Розробка триватиме близько 4-6 місяців. Усе залежить від типу і складності вашого рішення. До того ж варто врахувати процес підготовки юридичних документів та інших паперів. Процес можна поділити на цикли, кожен із яких ви можете відстежувати.

Готові розпочати? Зв'яжіться з нами!
Україна, Житомир
вул. Вітрука 9в
Пн – Пт 9.00 – 19.00
Poland, Warsaw, 00-842
Łucka street 15/204
Пн – Пт 9.00 – 19.00