- Зображення №1
01

Розробка CRM для нерухомості

  • Укладайте угоди купівлі-продажу швидше
  • Відстежуйте тренди на ринку нерухомості
  • Керуйте всіма процесами з уніфікованої системи
Переваги
#0000

Чому бізнесу в сфері нерухомості потрібна CRM?

Ефективна співпраця із клієнтами
Кожен клієнт має конкретні вимоги до приміщення під оренду або для покупки. Критерії пошуку різняться від бажаного поверху до наявності кондиціонера. Співпраця з великою кількістю людей, у тому числі і корпоративними клієнтами, зазвичай, ускладнює запам’ятовування найдрібніших деталей. Це може призвести до довготривалого пошуку об’єкта нерухомості та низький рівень задоволеності серед клієнтів.

CRM для нерухомості дозволяє покращити якість сервісу та персоналізувати взаємодію із клієнтами. Вона зберігає всі деталі щодо вимог до житла, персональні уподобання, на основі яких система буде пропонувати відповідні об’єкти нерухомості, як для оренди, так і для покупки.
Підвищення ефективності продажів та управління об’єктами
Агентства нерухомості зазвичай мають на порядку денному не лише багато клієнтів, а і велику кількість об’єктів нерухомості. Буває досить складно іноді оцінювати результативність продажів або здачі під оренду приміщень, а також ефективно управляти усіма апартаментами та будівлями. Це може призвести до того, що деякі об’єкти йдуть з ринку дуже швидко, а інші натомість, не продаються місяцями.

У таких випадках CRM платформа може суттєво полегшити роботу рієлторів. Вона синхронізує дані з клієнтською базою, зокрема кількість візитів. За допомогою штучного інтелекту, вона аналізує профілі об’єктів, що не здаються в оренду чи не продаються, та дає підказки стосовно як можна досягти бажаного результату.
Рівномірне розподілення задач між агентами нерухомості
Великі агентства нерухомості зазвичай мають десятки рієлторів у штаті. Досить часто буває так, що деякі співробітники мають недостатню кількість об’єктів в роботі, тим часом як інші працюють від 7 ранку до пізнього вечора. Це може бути пов’язано із неефективним розподілом задач або ж коли об’єкти нерухомості, що закріплені за конкретним працівником, знаходяться на далекій відстані один від одного, отже переміщення між ними потребує багато сил та часу.

CRM система для нерухомості може ефективно впоратися із підвищенням ефективності роботи кожного рієлтора. Вона підбирає об’єкти, що знаходяться в одному районі або в сусідніх, для кожного агента. Крім того, вона генерує автоматичні нагадування про зустрічі на перегляди квартир, що дозволяє створити гнучкий графік заздалегідь.
Сервіси аналітики для виявлення точок зростання
Агенти мають однакове навантаження, але хтось укладає 1 угоду на місяць, а хтось 5. Деякі об’єкти нерухомості не продаються чи здаються місяцями, тим часом як інші приміщення йдуть з ринку вже за кілька годин. Дуже часто на ці питання немає чітких відповідей, а лише інтуїтивні здогадки.

Чіткі відповіді на такі та інші питання можна буде легко сформулювати завдяки СРМ платформі. Вона формує звіти та дешборди із показниками щодо ефективності роботи кожного рієлтора, аналізує продажі протягом вказаного календарного періоду та формує список актуальних трендів на ринку нерухомості. Таке рішення також може прогнозувати майбутній попит на основі історичних даних завдяки вбудованим інструментам ШІ.
Рішення створене під конкретну агенцію нерухомості
Не секрет, що СРМ рішення можуть бути дуже складними у використанні. Більшість відомих застосунків для керування взаємодій із клієнтами є універсальними. Тому навіть системи зі світовим іменем та відмінним рейтингом на G2, наприклад, часто не приносять бажаного результату та ефективності для агенцій.

Кастомізована CRM система для нерухомості часто виявляється набагато дієвішою ніж готовий продукт. Вона включає лише ті модулі, які потрібні для вашого агентства. Також вона містить ті функції, які необхідні для ефективної роботи (сортування, фільтрування, синхронізація даних тощо). Завдяки власній CRM кожен рієлтор бачить опис кожного об’єкта лише із потрібними полями (фото, локація, ціна, та іншу релевантну інформацію).
Єдиний застосунок для всього
Сучасний процес диджиталізації стосується всіх галузей економіки, у тому числі і сфери нерухомості. На ринку існує безліч типів програмного забезпечення, включно із системами фінансового контролю, баз даних, онлайн платформи, і багато іншого. Коли кілька програм активно використовуються, то інформація знаходиться у різних місцях. Це не дає повної картини щодо ефективності роботи як конкретного рієлтора, так і агенції загалом.

CRM система здатна вирішити такі проблеми бо вона містить всю необхідну інформацію в одному місці. Історія взаємодії із клієнтами, актуальні угоди, дії менеджерів, дані про об’єкти нерухомості та багато інших деталей знаходяться “під одним дахом”. Завдяки такій єдиній базі, всі співробітники мають доступ до актуальної інформації, що суттєво покращує комунікацію між ними та підвищує якість сервісу.
Наші клієнти
#0000

Бренди, з якими ми співпрацюємо

img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
Функціонал
#0003

Ключові функції CRM для нерухомості

01
Автоматизація робочих процесів
Робота рієлторів, як і будь-яких інших спеціалістів, передбачає наявність рутинних процесів. Наприклад, створення оголошень, планування графіку, розсилка повідомлень тощо завжди на порядку денному. Завдяки CRM системі, можна легко автоматизувати та оптимізувати такі процеси. Більше не потрібно вводити дані вручну або витрачати багато часу на пошук необхідної інформації, адже система все зробить замість вас.
02
Відстеження угод
Агентства нерухомості стикається із великою кількість документів та угод щодня. Це можуть бути як акти купівлі-продажу, так і договори про оренду та багато інших паперів. СРМ система для нерухомості містить шаблони різних видів документів та допомагає автоматично заповнити їх. Оцифрування важливих офіційних паперів полегшує співпрацю між агентством, клієнтами, нотаріусом та іншими установами.
03
Створення єдиної бази об’єктів
Рієлтори зазвичай співпрацюють із власниками квартир, а також із забудовниками або корпоративними організаціями, що прагнуть продати чи здати в оренду приміщення. Роздруковувати фото об’єктів нерухомості – це вже в минулому. Краще занести всі дані в CRM систему, включно із кадастровими даними об’єкта та контактами власника. В єдиній системі набагато легше вести кожен об’єкт, аналізувати клієнтські відгуки та створювати рекламні презентації.
04
Фінансовий облік
Не секрет, що кожна агенція нерухомості отримує свій прибуток на основі комісійних від оренди чи продажу приміщення. Дуже часто процентна ставка від операції залежить не тільки від типу нерухомості, а й від міста. CRM система має вбудовані механізми для фінансового обліку, які чітко розраховують суму компенсації від кожної успішної угоди та формує регулярні бухгалтерські звіти. Крім того, вона чітко розраховує комісійні для кожного агента, що був відповідальний за певний об’єкт.
crm-warehouse-development
Властивості індивідуальної CRM системи
#0002

Чому варто обрати індивідуальну CRM для бізнесу у сфері нерухомості?

Ті хто вирішили імплементувати CRM для власної агенції нерухомості дуже часто сумніваються, а яку ж саме систему слід вибрати. На перший погляд, готове рішення є хорошим варіантом, і здається, що його можна легко та швидко впровадити. На практиці ж дуже часто виходить навпаки, тому що таке ПЗ не зовсім відповідає очікуванням. Ось чому слід обрати платформу, розроблену спеціально під ваші конкретні вимоги та процеси.

Основні переваги кастомної CRM для нерухомості у порівнянні із готовою системою.
  • Лаконічність та мінімалізм
  • Гнучкість у налаштуваннях
  • Масштабованість за потреби
  • Адаптивний дизайн, що передбачає коректне відображення системи на різних пристроях
  • Структурована база даних
  • Впровадження ШІ алгоритмів для розумних підказок, передбачення трендів, та глибокого аналізу
  • Інтеграція із порталами нерухомості (OLX, RIA DOM) та картами (Google Maps).
Чому Asabix?
#0004

Чому варто обрати Asabix для розробки CRM системи для нерухомості?

Експертиза у створенні ПЗ для ринку нерухомості
Ми розуміємо процеси на ринку нерухомості в усіх деталях у різних куточках планети. Наші спеціалісти мають комерційний досвід у створенні та впровадженні CRM систем для агенцій по всьому світу. Ми допомагаємо організаціям, що мають десятки рієлторів у штаті та тисячі об’єктів нерухомості в роботі. Ми знаємо, як виглядають процеси всередині сфери нерухомості, і будуємо рішення, що полегшують щоденну роботу рієлторів.
Впровадження ШІ алгоритмів
Ми створюємо не просто систему, а повноцінне рішення із розумним помічником на основі штучного інтелекту. За допомогою таких інновацій, агентства нерухомості отримують поглиблений аналіз даних щодо всіх сфер їх діяльності, від продуктивності рієлторів до оцінки сезонних трендів на ринку. Ми також можемо імплементувати ШІ для генерації підказок щодо об’єктів, які скоріш за все можуть сподобатися клієнтам, підказки щодо заповнення документів, загальні рекомендації та багато іншого.
Безпека даних
Ми використовуємо алгоритми на рівні шифрування, передачі та зберігання даних. Ваша CRM буде відповідати принципам GDPR, HIPAA та інших регламентів щодо безпеки даних на території держав, де проводить діяльність ваша агенція. Такий підхід забезпечує безпеку даних ваших клієнтів, як індивідуальних, так і корпоративних. Крім того, ми додаємо механізм RBA (role-based access), що гарантує авторизований доступ до CRM системи. Такі підходи використовуються для хмарної і десктопної CRM.
Відгуки клієнтів
#0009

Нам довіряють

Деякі коментарі
Ми дуже задоволені результатами! З самого початку команда Asabix демонструвала прагнення до досконалості, і їх продуктивність перевершила наші очікування з усіх боків. Спілкування було безперебійним протягом усього проекту. Вони швидко відповідали на мої запити, що допомогло нам підтримувати динамічний і ефективний робочий процес. Якість їхньої роботи справді неймовірна.

Вони продемонстрували вражаючий рівень знань у веб-розробці. Вони бездоганно виконали складні функціональні можливості та інтегрували спеціальні функції для задоволення наших конкретних потреб. Веб-сайт, який вони створили, функціонує бездоганно та узгоджується з ідентичністю нашого бренду.
feedback alt
Анна Шмітц
CFO, Superior Vending Inc.
Ми з Asabix працюємо вже 5 років, і маємо свою історію співпраці. Ми звернулись по рекомендації до цієї команди, щоб вони допрацювали наш наявний інтернет-магазин, а з часом розробили новий, більш технічно досконалий, з двома мовами та двома валютами для зручності покупок за межами України. Результат нас повністю задовільнив: інтернет-магазин, розроблений на Laravel, завантажувався дуже швидко, на мобільних пристроях все відображалось ідеально. Хочемо зазначити, що ми часто інтегруємо сторонні сервіси чи впроваджуємо специфічні рекомендації SEO агенств, і менеджери Asabix завжди все вирішують напряму з ними без зайвої переадресації інформації між компаніями. Завдяки цій команді, ми змогли передати в інтернет-просторі нашу українську гостинність та знайти нових клієнтів.
Etnodim
Іван Корнійчук
Керуючий партнер, Etnodim
Маємо реальний результат завдяки Asabix: зросла відвідуваність магазину клієнта та коефіцієнт конверсії, що добре позначилося на продажах. Нам особливо сподобалось в співпраці те, що ця команда не тільки дотримується дедлайнів, але завжди на зв’язку, навіть у неробочий час. Відповідальність наразі цінна риса.
Розробка CRM для нерухомості - Зображення №13
Євген Марендич
Керівник відділу маркетингу, EAT ME AT
Тут працюють дійсно кваліфіковані розробники, спеціалізуються на Laravel + VueJS.
Розробка CRM для нерухомості - Зображення №15
Олександр Полховський
CEO, Uland.ua
Працюючи з Asabix протягом декількох місяців, я був дуже задоволений обслуговуванням. Оперативно реагують та пропонують чудові рішення. Я б рекомендував для будь-якого проєкту з Laravel, а також з API. Раніше працював з іншими та зараз задоволений, що врешті-решт знайшов їх.
Розробка CRM для нерухомості - Зображення №17
Олег Ладан
Skladusa
Ми замовили в Asabix сайт, який буде максимально оптимізований для пошукових систем та виглядатиме сучасно. Для нас важливо було якісно представити онлайн наші серії та колекції меблів, які ми виробляємо для багатьох країн Європи. З командою Asabix у нас було швидке та чітке спілкування, а результат навіть перевершив наші очікування: сайт працює ідеально, а також ми додали програми лояльності та підписки на акції. Ми отримали зручну адмінпанель, через яку змогли легко керувати інтернет-магазином і вчасно запустити його.
Роман Т.
Менеджер з розвитку, Aquarodos
Портфоліо
#0000

Виконані роботи

Стек технологій
#0000

Ми працюємо з найкращими технологіями

Розробка CRM для нерухомості - Зображення №30
Розробка CRM для нерухомості - Зображення №31
Розробка CRM для нерухомості - Зображення №32
Розробка CRM для нерухомості - Зображення №33
Розробка CRM для нерухомості - Зображення №34
Розробка CRM для нерухомості - Зображення №35
Розробка CRM для нерухомості - Зображення №36
Розробка CRM для нерухомості - Зображення №37
Розробка CRM для нерухомості - Зображення №38
Розробка CRM для нерухомості - Зображення №39
Розробка CRM для нерухомості - Зображення №40
Розробка CRM для нерухомості - Зображення №41
FAQs
#0008

Відповіді на ваші запитання

Що таке CRM для нерухомості та як вона працює?

CRM система для нерухомості – це уніфікована система, що допомагає в управлінні процесами в агенції. Сучасні платформи дуже зручні у використанні завдяки інтуїтивному інтерфейсу та доступу з будь-якого пристрою.

Як CRM допомагає агентам і агентствам нерухомості?

СРМ система дозволяє автоматизувати рутинні процеси, розподіляти навантаження між агентами, оптимізувати фінансову звітність, створювати угоди швидше тощо.

Які функції повинна мати CRM система для нерухомості?

Індивідуальна CRM система може містити ті модулі, які необхідні для роботи агенції. Зазвичай основні модулі стосуються клієнтських профілів, бази об’єктів нерухомості, аналітики та угод.

Скільки часу займає розробка CRM система для нерухомості?

Терміни розробки становить щонайменше 4-6 місяців, але все залежить від типу та складності вашої системи. Необхідно також враховувати процес підготовки всіх паперів та юридичних документів. Слідом прямує фаза графічного дизайну, яка може тривати кілька тижнів. Далі настає етап розробки й тестування продукту. Весь процес можна розбити на цикли, що дозволяє відстежувати прогрес вашого продукту.

Чи можна інтегрувати CRM платформу для нерухомості з іншими програмними рішеннями?

Так, таку платформу можна інтегрувати із порталами нерухомості (OLX, RIA DOM), картографічними сервісами (Google Maps), бухгалтерськими програмами та іншими сервісами.

Чи надаєте ви гарантію?

Так, ми надаємо гарантію на розроблений продукт.

Чи потрібно буде платити щомісяця?

Ні, лише за процес створення продукту, який має чітко визначені терміни. Надалі ви сплачуєте лише за користування сервером (раз на місяць), домен (раз на рік) та за SSL-сертифікат (близько від $10 на рік). Ми також можемо укласти договір на довготривалу технічну підтримку вашої CRM системи, її оновлення та розширення функцій з часом.

Development Of Internet Portals
 
Контакти
#0000

Готові розпочати? Зв'яжіться з нами!

Телефон:
+38 (096) 880 99 00
Адреса:

Україна, Житомир
вул. Вітрука 9в

Графік:

Пн – Пт 9.00 – 19.00

Телефон:
+48 570 337 815
Телефон:
+17 377 101 449
Адреса:

Poland, Warsaw, 00-842
Łucka street 15/204

Графік:

Пн – Пт 9.00 – 19.00

 
 
Зв'яжіться з нами
#0000

Залишилися запитання?

Будь ласка, заповніть форму нижче і наші спеціалісти зв'яжуться з вами якнайшвидше!
Натискаючи кнопку "Відправити", ви погоджуєтеся з обробкою персональних даних. Детальніше.