Під’єднання до API ShipStation - Зображення №1
01

Під’єднання до API ShipStation

Зміст:
Як вам стаття?
Дякуємо за відгук!
5.0
606 Переглядів

ShipStation — зручний сервіс для формування відправок. Ви можете передавати параметри посилки в API та отримувати вартість доставки для FedEx, USPS, DHL, APC або інших служб. Якщо вас влаштовує вартість однієї з них, ви можете зробити запит на створення лейби та отримати трек-номер. Цей підхід дозволяє обробляти десятки або сотні посилок і одразу передавати їх перевізнику. Якщо ви хочете, щоб всі перевізники були зібрані в одному місці, то ShipStation — це те, що вам потрібно.


Підключення до API ShipStation

Для початку підключення API ShipStation, слід виконати наступні кроки:

  • Перш ніж розпочати роботу з API, вам потрібно створити обліковий запис;
  • В особистому кабінеті додайте служби доставки з якими плануєте працювати;
  • Для доступу до API потрібні API ключі, які надаються зі сторони сервісу;
  • Ознайомтеся з документацією API ShipStation, де ви знайдете повну інформацію про доступні ендпоінти, параметри запитів та формати відповідей;
  • Визначте, які ендпоінти (API endpoints) вам потрібні для вашої бізнес-логіки, наприклад, створення замовлень, відстеження відправлень тощо;
  • Використовуйте ваші API ключі для підключення до API ShipStation за допомогою HTTP-запитів (наприклад, GET, POST, PUT) до відповідних ендпоінтів;
  • Перевірте, чи коректно працює підключення до API, відправляючи тестові запити і перевіряючи отримані відповіді;
  • Обробляйте отримані дані, які повертаються від API, для виконання необхідних дій у вашій системі.

Огляд основних функцій і можливостей

Як і в Payoneer, ShipStation використовує JSON API з популярним методом підпису запитів за допомогою header "Authorization" зі значенням 'Basic'. При цьому ідентифікатор ($id) та ключ ($key) надаються розробнику з боку ShipStation.


Сервіс працює з двома розмірностями розміру — сантиметри та дюйми, а також з трьома розмірностями ваги — грами, унції та фунти. Ви можете передавати параметри посилок та отримувати вартості пересилання для різних методів доставки від всіх доступних служб, і обирати найбільш відповідний. Крім того, враховуються різні методи упаковки, що робить вибір служби та методу доставки більш гнучким.


Усі API-сутності, такі як користувачі, замовлення і посилки, розділені, що дозволяє складати запити зручним способом, чим не можуть похвалитися всі API. Кожна зі служб доставки має свої нюанси, які, в деякому сенсі, відображаються і на API ShipStation. Це можна побачити, наприклад, в роботі з видами упаковок при виборі FedEx, але такі особливості відкриваються лише на етапі підключення самого API. Тому для обробки даних деяких служб доставки може знадобитися додаткове налаштування. Але з іншої сторони, ShipStation — якісний універсальний сервіс, підключення якого часто звільняє вас від необхідності підключати та інтегрувати API різних служб, що заощаджує час на розробку.


Зручна система повернення помилок, яка враховує стан HTTP-кодів, допомагає розробникам правильно обробляти непередбачені помилки. API ShipStation має обмеження в 40 запитів за хвилину для одного API-акаунта. Частіше використання вимагає індивідуальної домовленості з ShipStation, і саме цей момент може бути перешкодою для вашого майбутнього високонавантаженого проєкту, що використовує даний сервіс.


Параметри запиту на створення лейби

Важливою перевагою є можливість отримувати PDF-лейби онлайн для друку та наклеювання на поштові відправлення. Це економить час та звільняє від очікування у пунктах відправлень. На лейбу, що створюється через API ShipStation, можна передати різноманітні дані, необхідні для обробки замовлення. Ось деякі з них:

  • Ім'я та адреса відправника та отримувача;
  • Дату відправлення;
  • Вага та розміри посилки;
  • Назва, кількість та вартість товару у посилці;
  • Інформація про страхування;
  • Особливі вказівки щодо обробки або доставки посилки (наприклад суботня доставка, наявність алкоголю або інше).

Важливо зазначити, що точний набір даних може залежати від конкретних вимог перевізника та параметрів відправлення.


Висновок

Загалом, ShipStation — зручний інструмент для віддаленого створення відправлень та інших функцій. Важливо впевнитись, чи буде для вас зручно працювати з допустимим лімітом запитів та чи влаштовує вас швидкість генерації лейбів.


В іншій статті наші спеціалісти розповіли про підключення API Easypost — конкурента ShipStation. Команда Asabix має досвід підключення обох агрегаторів, тому ми можемо надати консультації та допомогти з підключенням будь-якого з них. Будемо раді співпраці.

Наступна стаття Ключові відмінності між Laravel і Symfony
Попередня стаття Як під’єднати API Paypal?
Давайте обговоримо ваш проєкт
Натискаючи кнопку "Відправити", ви погоджуєтеся з обробкою персональних даних. Детальніше
Блог
#0000

Читайте також інші статті в нашому блозі

Yii або Laravel: що краще для вашого проєкту?
02 Січ, 2024
Завдяки технологічному розвитку, писати на PHP код з нуля тепер не обов'язково: існує безліч фреймворків — готових моделей, «шаблонів» для програмних платформ, серед яких найпопулярнішими стали Yii2 і Laravel. У чому їхня відмінність і який із фреймворків для створення продукту обрати? Розповідаємо та порівнюємо структури в цьому матеріалі.
ПЕРЕГЛЯНУТИ СТАТТЮ
Під’єднання до API ShipStation - Зображення №5
Що таке PWA: детальна інструкція зі зразками коду
26 Лют, 2024
PWA, або Progressive Web Apps, — це вебдодатки, які поєднали в собі все найкраще з вебсайтів і мобільних додатків. Схожі на нативні за своїм функціоналом, вони працюють на будь-якому пристрої, де є веббраузери.
ПЕРЕГЛЯНУТИ СТАТТЮ
Під’єднання до API ShipStation - Зображення №6
Крос-браузерна верстка — що це означає?
25 Лип, 2023
Крос-браузерна верстка — це методика створення вебсторінок, яка забезпечує правильне та однакове відображення сайту в різних браузерах та їх версіях.
ПЕРЕГЛЯНУТИ СТАТТЮ
Навіщо потрібна CRM-система: поняття, переваги, різновиди
22 Лют, 2024
CRM — це програмне забезпечення для автоматизації та керування взаємодією з клієнтами. Тут в електронному вигляді зберігаються всі дані про історію замовлень та продажів, про кожного клієнта та його уподобання, а також про попередні взаємодії бренду зі споживачем.
ПЕРЕГЛЯНУТИ СТАТТЮ
 
Контакти
#0000

Готові розпочати? Зв'яжіться з нами!

Телефон:
+38 (096) 880 99 00
Адреса:

Україна, Житомир
вул. Вітрука 9в

Графік:

Пн-Пт 9.00 - 19.00

Телефон:
+48 570 337 815
Адреса:

Poland, Warsaw, 00-842
Łucka street 15/204

Графік:

Пн-Пт 9.00 - 19.00

 
 
Зв'яжіться з нами
#0000

Залишилися запитання?

Будь ласка, заповніть форму нижче і наші спеціалісти зв'яжуться з вами якнайшвидше!
Натискаючи кнопку "Відправити", ви погоджуєтеся з обробкою персональних даних. Детальніше.