- Зображення №1
01

Розробка систем CRM для медичного центру

  • Всі процеси в об’єднаній системі
  • Зручність у користуванні для всіх
  • Оптимізація робочих процесів
Переваги
#0001

Які завдання вирішує CRM у медичному центрі?

01
Диджиталізація медичних карт пацієнтів
Паперові медичні картки створюють багато незручностей як для клієнтів, так і для лікарів. Буває так, що почерк одного лікаря незрозумілий іншим, що може викликати непорозуміння у діагнозі та призначеному лікуванні.

Завдяки CRM для медичного центру можна диджиталізувати всі записи для кожного пацієнта, включно з історією візитів до медичного центру, лікувальним планом, рецептами ліків, алергічними реакціями, документами тощо. Таким чином, можна покращити взаємодію мед працівників та якість сервісу для клієнтів.
02
Облік медикаментів на складі
Будь-який медичний заклад застосовує різні види медичних препаратів на щоденній основі. Лікарі регулярно використовують спазмолітики, вакцини, імунобіологічні суміші, дезінфекційні засоби та багато інших субстанцій.

Для того аби всі необхідні ліки були завжди в наявності, потрібно здійснювати контроль запасів та інвентаризацію. CRM платформа – це саме те рішенням, яке дозволяє робити це ефективно. Крім того, вона дозволяє вчасно виявити можливу нестачу певних елементів та замовити їх у постачальників.
03
Продаж медичних послуг
Основна ціль СРМ для медичного центру – це покращення взаємодії з чинними клієнтами та залучення нових. Вона зберігає дані опитування пацієнтів щодо сервісу та якості наданих послуг та дає підказки як їх можна покращити.

В сучасному онлайн-середовищі, медичні центри запускають діджитал рекламу на пошукових системах та в соціальних мережах. Вони легко інтегруються із СРМ, надаючи дані про кількість назначених візитів та обстежень завдяки рекламі. Ці дані дають зрозуміти які онлайн канали працюють найкраще та приносять найбільшу кількість нових клієнтів.
04
Оптимізація роботи персоналу
На практиці, як медичні працівники, так я адміністратори мають безліч рутинних завдань. Наприклад, здійснити дзвінок-нагадування пацієнту перед візитом, заповнити звіт, виписати рецепт на медикаменти тощо.

При впровадженні CRM системи можна автоматизувати такі процеси. Наприклад, смс повідомлення про майбутній прийом, регулярна генерація звітів та шаблони направлень або рецептів. Все це значно допомагає оптимізувати буденні процеси, покращуючи їх ефективність та швидкість. Тим часом персонал мед центру може сфокусуватися на задачах свого професійного профілю.
Наші клієнти
#0000

Бренди, з якими ми співпрацюємо

img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
Ціни
#0001

Варіанти розробки CRM системи для медичного центру

Вартість розробки CRM системи стартує від $15,000. Кінцева ціна залежить від обраного типу запуску продукту та кількості модулів.

MVP-рішення

Швидкий цифровий старт для вашого медичного центру

Таке рішення буде доречним для медичних центрів, які мають на меті швидко впровадити диджиталізацію та перейти від письмових до онлайн записів.

Наша команда створює систему, що має базовий набір компонентів для ведення електронної медичної карти кожного пацієнта, керування записами на прийом, облік платежів та первинна аналітика. З часом, до такої платформи можна додавати інші модулі для розширення її функціоналу.

Переваги:

  • Швидкий запуск для реальних користувачів
  • Мінімальні незручності у перебігу поточних процесів
  • Зручність у використанні для всіх працівників
  • Можливість подальшого масштабування
CRM під ключ

Цифрова екосистема із повною автоматизацією

Така CRM для медичного центру зазвичай підходить до мережі закладів. Вона містить функціонал для різних клінічних направлень, від педіатрії до хірургії.

Наші спеціалісти роблять цю систему якомога всеосяжною, інтегруючи її зі страховими партнерами та лабораторіями. Також ми створюємо рішення, яке на 100% відповідає вимогам вашого медичного центру. Для забезпечення цілісності даних, ми додаємо механізми контролю доступів на основі паролів та біометричних даних.

Переваги:

  • Підключення до LIS, лабораторій, eHealth, касових модулів і тд.
  • Аналітика для лікарів, керівників, бухгалтерів, та інших спеціалістів.
  • Цілісна медична історія кожного пацієнта.
  • Гнучка система бонусів на послуги для родичів та друзів пацієнтів.
Переваги
#0000

Переваги CRM для медичного центру

Автоматизація процесів
Адміністраторам більше не потрібно дзвонити клієнтам щодо прийдешнього прийому – ЦРМ для медичного центру все зробить самостійно. Вона автоматично розсилає нагадування про візит, запрошення на подальші спостереження та запити на зворотний зв'язок. Автоматизація також стосується таких процесів як заповнення форм, генерація звітів, створення рахунків за медичне обслуговування та багато іншого.
Миттєвий доступ до інформації
Після входу в систему, персонал медичного центру зможе знайти будь-яку інформацію, що знаходиться на відповідному рівні доступу. Наприклад, це можуть бути картки пацієнтів, яких веде конкретний лікар, кількість відпрацьованих годин на місяць, облік використаних медичних матеріалів тощо. Такий принцип доступу до даних значно пришвидшує роботу спеціалістів та покращує якість обслуговування у медичному центрі.
Фінансовий облік
Програмне забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами у медичній сфері створює рахунки та автоматично оновлює облікові записи. Воно також синхронізує платежі із відповідними процедурами із записами в загальному реєстрі eHealth відповідно до вимог законодавства. Система реєструє всі фінансові операції, включаючи авансові платежі, страхові виплати, та програми лояльності.
Можливість масштабування
Якщо ваш медичний центр трансформується в національну мережу клінік, платформа може легко масштабуватися. Це ніяк не відобразиться на загальній стабільності функціонування програмного забезпечення. При додаванні нових філій не потрібно створювати рішення з нуля, а просто додати нову гілку до вже наявного цифрового дерева. Із CRM системою від Asabix, масштабування завжди буде технічно прозорим, безпечним та контрольованим.
Зручність у користуванні
Якість CRM платформи також визначається легкістю та зрозумілістю функціонування з точки зору користувача. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс надає змогу швидко реагувати на обставини в реальному медичному центрі та вносити відповідні зміни у систему. В Asabix, ми завжди намагаємось розробляти рішення, яке буде зручним для працівників із будь-яким рівнем комп’ютерної грамотності.
Покращена якість обслуговування
Уніфікована система для контролю взаємовідносин із клієнтами – це запорука відмінного сервісу у медичному центрі. Зберігання даних на єдиній платформі значно покращує доступ до них і водночас гарантує конфіденційність. Легкість у здійсненні запису онлайн, перенесенні, або скасування додає гнучкості у плануванні візиту. Все це здатне покращувати загальну якість обслуговування клієнтів у медичному центрі.
Чому ми?
#0004

Чому варто вибрати Asabix для розробки CRM?

Досвід розробки медичних рішень
Ми створюємо СРМ системи на основі реальних процесів в реальних медичних клініках, центрах та лабораторіях. Наша компанія має досвід розробки платформ різного рівня складності, що завжди підточені під вимоги конкретної установи. Ми швидко зорієнтуємося у ваших процесах і запропонуємо прототип рішення перевіреного практикою.
Високий рівень безпеки даних
Зберігання та передача медичних даних має особливі вимоги на рівні ПЗ. Тож ми застосовуємо алгоритми шифрування та технології хешування, а також впроваджуємо механізми контролю доступів, електронні підписи та логування. Таким чином дані обробляються згідно GDPR та іншим регіональним законам, а CRM система захищена від кібератак.
Гнучкість та кастомізація під бізнес
Кожен медичний центр має свої особливості та режим функціонування, тож наші спеціалісти створять рішення, яке буде адаптовано саме для вас. Вони розроблять ті компоненти, які будуть відповідати вашим робочим процесам. Ми також кастомізуємо інші налаштування згідно з вашими запитами.
Відгуки клієнтів
#0009

Нам довіряють

Деякі коментарі
Ми дуже задоволені результатами! З самого початку команда Asabix демонструвала прагнення до досконалості, і їх продуктивність перевершила наші очікування з усіх боків. Спілкування було безперебійним протягом усього проекту. Вони швидко відповідали на мої запити, що допомогло нам підтримувати динамічний і ефективний робочий процес. Якість їхньої роботи справді неймовірна.

Вони продемонстрували вражаючий рівень знань у веб-розробці. Вони бездоганно виконали складні функціональні можливості та інтегрували спеціальні функції для задоволення наших конкретних потреб. Веб-сайт, який вони створили, функціонує бездоганно та узгоджується з ідентичністю нашого бренду.
feedback alt
Анна Шмітц
CFO, Superior Vending Inc.
Ми з Asabix працюємо вже 5 років, і маємо свою історію співпраці. Ми звернулись по рекомендації до цієї команди, щоб вони допрацювали наш наявний інтернет-магазин, а з часом розробили новий, більш технічно досконалий, з двома мовами та двома валютами для зручності покупок за межами України. Результат нас повністю задовільнив: інтернет-магазин, розроблений на Laravel, завантажувався дуже швидко, на мобільних пристроях все відображалось ідеально. Хочемо зазначити, що ми часто інтегруємо сторонні сервіси чи впроваджуємо специфічні рекомендації SEO агенств, і менеджери Asabix завжди все вирішують напряму з ними без зайвої переадресації інформації між компаніями. Завдяки цій команді, ми змогли передати в інтернет-просторі нашу українську гостинність та знайти нових клієнтів.
Etnodim
Іван Корнійчук
Керуючий партнер, Etnodim
Маємо реальний результат завдяки Asabix: зросла відвідуваність магазину клієнта та коефіцієнт конверсії, що добре позначилося на продажах. Нам особливо сподобалось в співпраці те, що ця команда не тільки дотримується дедлайнів, але завжди на зв’язку, навіть у неробочий час. Відповідальність наразі цінна риса.
Розробка систем CRM для медичного центру - Зображення №11
Євген Марендич
Керівник відділу маркетингу, EAT ME AT
Тут працюють дійсно кваліфіковані розробники, спеціалізуються на Laravel + VueJS.
Розробка систем CRM для медичного центру - Зображення №13
Олександр Полховський
CEO, Uland.ua
Працюючи з Asabix протягом декількох місяців, я був дуже задоволений обслуговуванням. Оперативно реагують та пропонують чудові рішення. Я б рекомендував для будь-якого проєкту з Laravel, а також з API. Раніше працював з іншими та зараз задоволений, що врешті-решт знайшов їх.
Розробка систем CRM для медичного центру - Зображення №15
Олег Ладан
Skladusa
Ми замовили в Asabix сайт, який буде максимально оптимізований для пошукових систем та виглядатиме сучасно. Для нас важливо було якісно представити онлайн наші серії та колекції меблів, які ми виробляємо для багатьох країн Європи. З командою Asabix у нас було швидке та чітке спілкування, а результат навіть перевершив наші очікування: сайт працює ідеально, а також ми додали програми лояльності та підписки на акції. Ми отримали зручну адмінпанель, через яку змогли легко керувати інтернет-магазином і вчасно запустити його.
Роман Т.
Менеджер з розвитку, Aquarodos
Портфоліо
#0000

Виконані роботи

Стек технологій
#0000

Ми працюємо з найкращими технологіями

Розробка систем CRM для медичного центру - Зображення №28
Розробка систем CRM для медичного центру - Зображення №29
Розробка систем CRM для медичного центру - Зображення №30
Розробка систем CRM для медичного центру - Зображення №31
Розробка систем CRM для медичного центру - Зображення №32
Розробка систем CRM для медичного центру - Зображення №33
Розробка систем CRM для медичного центру - Зображення №34
Розробка систем CRM для медичного центру - Зображення №35
Розробка систем CRM для медичного центру - Зображення №36
Розробка систем CRM для медичного центру - Зображення №37
Розробка систем CRM для медичного центру - Зображення №38
Розробка систем CRM для медичного центру - Зображення №39
FAQs
#0006

Поширені запитання та відповіді

Як CRM-система допомагає медичному центру?

Справжня CRM створює “ефект присутності” в кожному контакті з пацієнтом. Ви бачите всю історію: не лише візити й призначення, а й емоційні реакції, зворотний зв'язок, рівень довіри. Це дозволяє точно прогнозувати навантаження, адаптувати комунікацію, уникати повторних питань, знижувати тривожність перед візитом. Пацієнт відчуває, що його пам’ятають, розуміють, і що клініка — не тільки бізнес, а команда, яка бачить людину за даними.

Які функції важливі для CRM у медичній сфері?

В першу чергу CRM дозволяє акумулювати всі дані про пацієнтів та автоматизувати багато рутини. У сучасному медичному центрі це означає не лише електронну чергу, а й верифікацію даних, мультидисциплінарну комунікацію, контроль ресурсів (наприклад, УЗД чи лабораторій), вбудовані норми тривалості візиту, автоматичну прив’язку запису до страхової, таргетовані нагадування й прозору внутрішню логіку документації. Це зовсім інший рівень керованості й безпеки, де всі процеси відбуваються синхронно.

Які переваги індивідуальної CRM системи над готовим рішенням?

Готові CRM мають величезну кількість модулів, тому що вони орієнтуються на компанії в різних індустріях. У результаті ви отримуєте перевантажену систему, яка містить багато непотрібних функцій, що можуть суттєво сповільнювати роботу із системою.


Індивідуальна CRM платформа створена саме під ваші процеси у медичному центріі. У неї також можна додавати нові функції й інтеграції з часом, якщо це буде потрібно. Таким чином, усі співробітники вашої клініки можуть легко навчитися користуватися такою системою: створювати плани лікування, вести облік матеріалів, формувати звіти тощо

Чи можна інтегрувати CRM з лабораторіями та страховими компаніями?

Так, CRM можна інтегрувати із лабораторіями та страховими компаніями. Спеціалісти Asabix можуть з легкістю під’єднати ці системи за необхідності. Вони також можуть підключити вашу платформу до загальнонаціональної системи eHealth.

Скільки коштує CRM для медичного центру?

Вартість розробки стартує від $15 000, але фінальна ціна залежить від технічного завдання: кількість напрямів, інтеграцій, особливостей взаємодії з пацієнтами, прав доступу. Щоб оцінити обсяг роботи більш точно, можемо організувати онлайн-зустріч або виїхати до вас і подивитися на процеси в реальних умовах.

Development Of Internet Portals
 
Контакти
#0000

Готові розпочати? Зв'яжіться з нами!

Телефон:
+38 (096) 880 99 00
Адреса:

Україна, Житомир
вул. Вітрука 9в

Графік:

Пн – Пт 9.00 – 19.00

Телефон:
+48 570 337 815
Телефон:
+17 377 101 449
Адреса:

Poland, Warsaw, 00-842
Łucka street 15/204

Графік:

Пн – Пт 9.00 – 19.00

 
 
Зв'яжіться з нами
#0000

Залишилися запитання?

Будь ласка, заповніть форму нижче і наші спеціалісти зв'яжуться з вами якнайшвидше!
Натискаючи кнопку "Відправити", ви погоджуєтеся з обробкою персональних даних. Детальніше.