Як використовувати GPT для онлайн-бізнесу? - Зображення №1
01

Як використовувати GPT для онлайн-бізнесу?

Зміст:
Як вам стаття?
Дякуємо за відгук!
5.0
Переглядів: 358

Штучний інтелект став досить звичним останнім часом, і без хмарних обчислень, гіпнотичного ефекту ТікТок (так-так, це ШІ) та інших його моделей вже складно уявити інтернет. Майбутнє відбулось, і навіть перевершило найсміливіші передбачення. Але технологія GPT, без перебільшень, найнеочікуваніша. І до всього, на відміну від інших, ще й на диво проста у використанні.


Відкриття GPT для бізнесу порівнюють зі справжньою золотою лихоманкою. Ви шукали інноваційні підходи до оптимізації роботи з клієнтами? Це саме те, що треба. Вражаючі вміння GPT спілкуватися “людською мовою”, створювати ілюстрації, генерити ідеї, прописувати стратегії та прораховувати величезний об’єм даних вже знайшли своє застосування для залучення клієнтів та збільшення продажів в різних сферах. Згідно Statista, Amazon, Apple, Facebook, Google/DeepMind, IBM та Microsoft запартнерились над розвитком програм штучного інтелекту, а один тільки фінансовий сектор США витратить 85 мільярдів доларів на генеративний ШІ до 2030 року!


Що може GPT? Писати статті, комунікувати з клієнтами — це вже відомо кожному. Але як щодо того, щоб проаналізувати фінансові витрати не гірше за експерта, побудувати маркетингову чи бізнес-стратегію, протестувати життєздатність нових ідей? Стати частиною вашого вебпродукту? Останні версії GPT, розроблені компанією OpenAI, сьогодні доступні всім — як звичайним користувачам, так і малому та великому бізнесу. Залишається лише їх дослідити та віднайти свою “золоту жилу”.


Що таке GPT?

GPT, або Generative Pre-trained Transformer — це новітня модель ШІ від дослідницької компанії OpenAI. ChatGPT, назва якого більш поширена, — це чат-бот, конкретна реалізація GPT, оптимізована для генерації текстових відповідей в реальному часі. Основні конкуренти ChatGPT — Bard (Gemini) від Google, Bing Chat від Microsoft та інші. Простими словами, ChatGPT — це чат-бот, який використовує GPT для розуміння мови та генерації відповідей. Можливості самого GPT значно ширші: генерація контенту, переклад мов, аналіз даних та багато іншого. Крім того, ChatGPT може розмовляти та відповідати на різних мовах в реальному часі, що забезпечує зручність та доступність спілкування для користувачів з різних країн.


GPT змінює правила гри завдяки імітації роботи нейронних мереж людського мозку. Кожен штучний нейрон приймає дані — чи то пікселі з зображення, чи слова з тексту — обробляє їх і передає далі, створюючи складні мережі для розпізнавання та аналізу даних (подібно до розпізнавання облич на телефоні). Що нового в технології GPT: кожен фрагмент даних має “вагу” як коефіцієнт, і всі ці ваги підсумовуються. Мережа вирішує: чи варто ці дані передавати далі, чи краще зосередитися на більш важливих і зберегти ресурси? Ось цей механізм "уваги" і став революційним. А у поєднанні з удосконаленням алгоритмів машинного навчання та доступом до великих даних, які з’явились завдяки інтернету, це ознаменувало нову еру в розвитку штучного інтелекту. Мало того, GPT ще й самонавчається щосекунди!


Остання версія GPT-4o вже вдвічі швидше та вдвічі дешевша в підключенні через API, ще й була додатково підготовлена 70+ зовнішніми експертами з таких сфер, як соціальна психологія, дезінформація, упередженість і справедливість. Її відповіді тепер ще більш точні, а можливості — вражаючі.


Як використовувати GPT для онлайн-бізнесу? - Зображення №5

Ким може стати GPT для вашого бізнесу?

GPT здатний стати чудовим інструментом та суттєво змінити баланс всіх бізнес-процесів, нівелюючи рутину і роботу з великим об’ємом даних. Він ніби існує поза часом: складні аналітичні й творчі задачі, що раніше займали кілька днів, тепер виконуються за лічені секунди.


Давайте подивимося, які популярні ролі може грати GPT в онлайн-бізнесі й у чому він здатний розвантажити ваші команди.


AI-асистент

ChatGPT чудово підходить для рутинних задач. Для працівників з усього світу він виявився непоганим “помічником”. Опитування 2023 року серед професіоналів у США виявило, що 37% з них вже залучали ШІ для допомоги у виконанні робочих завдань. Причому хтось використовував саме ChatGPT, а хтось — Gemini, чи інші аналоги, тобто монополії на цьому ринку немає. Такому боту зручно голосом просити створити технічне завдання для співробітників (і ChatGPT все вірно підготує та оформить), проаналізувати дані, підготовити драфти документів, нагенерити контент, попрацювати з таблицями та інше. Особливо такого ІТ-різноробочого вже оцінили власники стартапів з їх обмеженими ресурсами.


Як використовувати GPT для онлайн-бізнесу? - Зображення №6

Одна з особливостей ChatGPT, яку цінують, — вміння надавати точні лаконічні відповіді. До прикладу, ми можемо додати в інтерфейс вашого сайту цей чат-бот, і у ChatGPT можна буде уточнити будь-які питання напряму. Наприклад, чому фреймворк Laravel кращий для створення конкретного додатка і ChatGPT надасть короткий, але змістовний перелік переваг.


ChatGPT також зручний інструмент для брейнстормінгу, коли потрібні нові ідеї для продуктів, маркетингових кампаній чи поліпшення бізнес-процесів. Наприклад ви знаходитесь на стадії обговорення дизайну вашого нового сайту, але не можете визначитись, що саме обрати. Ви можете попросити чат навести вам приклади сайтів відомих брендів одягу і прикрас, ви швидко переглянете тренди та концепції й знайдете те, що вам цікавіше. Нова модель GPT-4о ще й вміє аналізувати аудіо, відео та текст в режимі реального часу. На практиці це так схоже на спілкування з живою людиною через відеозв’язок, яка бачить і може оцінити інтер’єр позаду вас, почути знайому музику на фоні, одразу проаналізувати завантажені файли та ілюстрації. До цього GPT-4 мав функцію голосового режиму, але перетворенням тексту в голос і назад займався цілий конвеєр різних моделей GPT, а тепер все це робить єдина нейромережа GPT-4o. Таким чином ШІ може стати ще одною світлою головою в командних обговореннях, адже тепер з ним можна консультуватися вголос і чути аудіовідповідь, просити швидко надати інформацію чи пошукати ідеї.


Генератор контенту

GPT вміє писати, і робить це все краще з кожною новою версією. Так, такі тексти ще далекі від ідеальних, потребують терпеливих вказівок (promt) та не бажані у вигляді чистої генерації для SEO-просування сайту, але цілком придатні як чернетки:

  • створювати статті на задану тему і з потрібними ключами;
  • описувати велику кількість товарів в каталогах;
  • перекладати тексти в реальному часі;
  • писати пости для блогу та соціальних мереж;
  • резюмувати текст для написання новин компанії.

ChatGPT на диво добре справляється також з неймінгом. Так, на нашому сайті є вебформа для створення інтернет-магазину, де клієнт вибирає опції, які він хоче бачити на потенційному сайті. Проте, ми подумали, що клієнт може ще не мати назви для свого нового бізнесу, тому додали на сторінку спеціальну форму, де під'єднано ChatGPT. На ній можна ввести всі дані та миттєво отримати креативні варіанти.


І це лише декілька прикладів. GPT — це, в першу чергу, мовна модель, і найближчим часом очікуються ще цікавіші можливості роботи з текстом, які будуть особливо оцінені в digital бізнесі.


ШІ-маркетолог

Завдяки своїм можливостям в аналізі поведінкових даних, персоналізації на основі профілю клієнта, динамічному генеруванню рекомендацій, інтеграції з чатботами та постійному вдосконаленню алгоритмів, GPT починають визнавати потужним інструментом в онлайн-маркетингу.


Наприклад, GPT здатний допомогти в:

  • аналізі та прогнозуванні трендів в потрібній сфері бізнесу;
  • проведенні A/B тестування різних підходів до рекомендацій;
  • визначенні, які стратегії працюють найкраще для різних груп клієнтів;
  • створенні та автоматизації email-розсилок;
  • нагадуванні клієнтам про покупки напередодні свят та інші;
  • додаванні до кошика персоналізованих пропозицій.

Звичайно, ШІ ще далеко до здібностей живих співробітників, але впровадження таких інновацій може стати серйозною перевагою в конкурентному середовищі.


Чат-бот для клієнтів

Найбільша користь від GPT для електронної комерції — чат-боти, які надають миттєву підтримку клієнтам на сайті у режимі реального часу, 24/7. В магазині OpenAI можна підібрати собі чат-бот на будь-який смак, а компанії веброзробки допоможуть інтегрувати обраний в ваш вебпродукт. Якщо “піднавчити” такий бот на готових сценаріях запитань-відповідей конкретного бізнеса, він зможе:

  • відповідати на запитання клієнтів щодо інформації про продукти, статус доставлення чи політиці повернення товарів;
  • допомагати в пошуку потрібного товару, який є в наявності на складі;
  • уточнювати деталі замовлення;
  • обробляти повернення та жалоби;
  • пропонувати додаткові послуги, як страхування посилки;
  • моніторити відгуки клієнтів на сайті та аналізувати їх;
  • саморозвиватися на основі нових відповідей клієнтів і удосконалювати свою роботу.

Нерідко клієнти й не здогадуються, що спілкуються з ШІ. Одне з останніх досліджень показало, що ChatGPT чудово справляється як консультант і цілком імітує спілкування з живою людиною. З дослідженнями Statista, 67% опитаних відмітили, що GPT повністю зрозумів їх запит. Ось чому такі провідні гравці ринку, як Shopify, eBay, Booking.com та Coursera вже залучили ChatGPT у свої платформи та отримали чудові результати. Адже GPT можна інтегрувати не тільки в сайти чи інтернет-магазини, але й в інші вебдодатки, такі як корпоративні портали та системи CRM, HRM, SCM, BI та ERP. Можливості ШІ дозволять значно розширити послуги та вивести їх на новий рівень.


Як використовувати GPT для онлайн-бізнесу? - Зображення №7

Ось кейс з досвіду Asabix: в розробленому нами логістичному вебдодатку є онлайн-калькулятор, який дозволяє клієнтам вводити параметри відправлення (місце відправлення, призначення, вагу, розміри) та отримувати оптимальні варіанти доставлянь. Ми інтегрували в цей додаток ChatGPT, який аналізує попередні звернення клієнтів, кількість повернень та затримок, наявні скарги на перевізника і додає свої рекомендації. Тепер клієнти отримують не тільки “сухий” розрахунок варіантів доставлянь, але повноцінну відповідь як від живого менеджера: "Ми проаналізували параметри та рекомендуємо варіант ‘D’, який обирала більшість клієнтів минулого місяця. Цей варіант має середню вартість. Якщо ж вам потрібне дешевше доставлення і терміни не критичні, оберіть варіант ‘B’”. Це забезпечило клієнтів більш інформативною та персоналізованою підтримкою.


Аналітик

З погляду аналітики, GPT може з легкістю просіювати величезні набори даних, надаючи важливі інсайти для бізнес-рішень щодо поведінки клієнтів, ефективності маркетингових кампаній та інших ключових показників. Також аналізувати завантажені файли у вигляді тексту чи таблиць, робити також фото через інтерфейс чату і розпізнавати його за допомогою ШІ. Нова версія GPT вміє будувати прямо в чаті графіки та діаграми, миттєво візуалізуючи дані.


Функції аналізу, фільтрації, сортування, сегментування даних і формування логічних висновків через штучний інтелект ви можете приєднати до інтерфейсу вашої CRM, корпоративного порталу та будь-яких іншого вебзастосунку через API. Це дозволяє компаніям бути проактивними, адаптуючи свої стратегії у відповідь на онлайн-ринок, що постійно розвивається.


HR-менеджер

GPT вже почали використовувати для важливих HR-процесів компанії, які зазвичай займають багато часу. Це така рутина, як, описи вакансій та обробка відгуків на них, аналіз великої кількості резюме та пошук серед них за конкретними критеріями, складання драфтів договорів, розроблення кадрової документації та інше, де тільки є робота з текстовою інформацією.


Через GPT є можливість збирати відгуки співробітників про різні аспекти роботи й навчання, створювати плани кар’єрного розвитку для кожного співробітника, враховуючи їхні інтереси, сильні сторони та цілі. GPT здатний проводити тренінги з розвитку soft навичок, таких як комунікація, лідерство, тайм-менеджмент та інші, моделювати сценарії управління конфліктами або переговорами, впроваджувати різні системи мотивації по типу гейміфікації.


Звичайно, живих HR-менеджерів з їх емпатією ніхто не замінить, але ШІ здатний значно зменшити їх часто неулюблену паперову роботу, оперативно надати реальні показники процесів в компанії та оптимізувати склад персоналу.


Підсумовуючи

GPT має величезний потенціал для покращення різноманітних бізнес-операцій. Те, що ми перечислили в статті — далеко не повний перелік його можливостей, адже щодня з’являється щось нове. Компанія OpenAI вже випустила більше сотні різних плагінів, які можна додавати до ChatGPT і оптимізувати щоденну рутину.


Без сумнівів, навіть найсучасніша ШІ-модель поки не здатна замінити істинно людський зв’язок бренду і користувача. Тому ми радимо використовувати такі технології стратегічно, адже це — інструмент. Інструмент, без якого зовсім скоро буде неможливо уявити сучасний бізнес.


Як використовувати GPT для онлайн-бізнесу? - Зображення №8

Досліджуйте та експериментуйте. Адже доки бізнес долає інерцію в цьому питанні, GPT-технології продовжують відкривати нові горизонти в усіх сферах. Наша команда експертів готова втілити ваші ідеї в життя, використовуючи можливості штучного інтелекту через API-інтеграцію до вашого вебпродукту.

Наступна стаття Як ІТ-технології допомагають українським брендам?
Попередня стаття Що таке бекенд і навіщо його розуміння бізнесу?
Давайте обговоримо ваш проєкт
Натискаючи кнопку "Відправити", ви погоджуєтеся з обробкою персональних даних. Детальніше
Блог
#0000

Читайте також інші статті в нашому блозі

Навіщо потрібна CRM-система: поняття, переваги, різновиди
22 Лют, 2024
CRM — це програмне забезпечення для автоматизації та керування взаємодією з клієнтами. Тут в електронному вигляді зберігаються всі дані про історію замовлень та продажів, про кожного клієнта та його уподобання, а також про попередні взаємодії бренду зі споживачем.
ПЕРЕГЛЯНУТИ СТАТТЮ
Як використовувати GPT для онлайн-бізнесу? - Зображення №9
Yii або Laravel: що краще для вашого проєкту?
02 Січ, 2024
Завдяки технологічному розвитку, писати на PHP код з нуля тепер не обов'язково: існує безліч фреймворків — готових моделей, «шаблонів» для програмних платформ, серед яких найпопулярнішими стали Yii2 і Laravel. У чому їхня відмінність і який із фреймворків для створення продукту обрати? Розповідаємо та порівнюємо структури в цьому матеріалі.
ПЕРЕГЛЯНУТИ СТАТТЮ
Як використовувати GPT для онлайн-бізнесу? - Зображення №10
Що таке PWA: детальна інструкція зі зразками коду
26 Лют, 2024
PWA, або Progressive Web Apps, — це вебдодатки, які поєднали в собі все найкраще з вебсайтів і мобільних додатків. Схожі на нативні за своїм функціоналом, вони працюють на будь-якому пристрої, де є веббраузери.
ПЕРЕГЛЯНУТИ СТАТТЮ
Що таке Single Page Application?
06 Бер, 2024
Останнім десятиліттям з'явилася величезна кількість вебдодатків на будь-який смак. Всі вони об'єднані фокусом на легкій, навіть витонченій взаємодії з користувачем: швидке завантаження, максимально інтуїтивний інтерфейс і безшовна взаємодія.
ПЕРЕГЛЯНУТИ СТАТТЮ
 
Контакти
#0000

Готові розпочати? Зв'яжіться з нами!

Телефон:
+38 (096) 880 99 00
Адреса:

Україна, Житомир
вул. Вітрука 9в

Графік:

Пн – Пт 9.00 – 19.00

Телефон:
+48 570 337 815
Адреса:

Poland, Warsaw, 00-842
Łucka street 15/204

Графік:

Пн – Пт 9.00 – 19.00

 
 
Зв'яжіться з нами
#0000

Залишилися запитання?

Будь ласка, заповніть форму нижче і наші спеціалісти зв'яжуться з вами якнайшвидше!
Натискаючи кнопку "Відправити", ви погоджуєтеся з обробкою персональних даних. Детальніше.